فال تاروت | فال تاروت کبیر

فال تاروت کبیر 23 آذرماه | فال تاروت کبیر 23 آذرماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 23 آذرماه | فال تاروت کبیر 23 آذرماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 16313
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد.فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. کارت‌های خال فال تاروت  در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

امروز ممکن است با شریک زندگی خود درگیری پیدا کنید. آرام بمانید و سعی کنید مشکلات را با صحبت کردن حل کنید.

اعتماد به نفس و قدرت در شما جریان دارد که توسط انرژی کیهانی نیرومند تغذیه می شود. این لحظه عالی برای دنبال کردن جاه طلبی های مستقل خود است. قدرت خود را در آغوش بگیرید و به دنبال آن بروید.

استراحت و مراقبت از خود زیاد کنید، اما این کار را آگاهانه انجام دهید. از یک پیاده روی شاداب با دوستان لذت ببرید. به یاد داشته باشید مراقبت از خود یک ابزار قدرتمند است.

هماهنگی خانوادگی ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد اما گفتگوی صمیمانه می تواند حصارها را اصلاح کند.

اردیبهشت

کسی که امروز ملاقات می کنید ممکن است مانند شما به دنبال یک رابطه متعهدانه نباشد. اگر فقط به دنبال سرگرمی هستید از لحظه حال لذت ببرید اما اگر هدف تان عشق جدی است مراقب قلب تان باشید.

امروز در محل کار افکارتان را برای خودتان نگه دارید. به چالش کشیدن رئیس خود می تواند عواقب بدی داشته باشد. در نظر داشته باشید که پیشنهادات خود را تا زمانی که لحظه بهتری فرا می رسد متوقف کنید.

برنامه های تمرینی و عادات غذایی خود را تنظیم کنید و بر روی دستیابی به پیروزی های کوچک تر و ثابت تمرکز کنید.

احساسات جدید را در آغوش بگیرید. مناطق ناآشنا را در سرگرمی ها کاوش کنید تا ذوق و شوق خود را دوباره زنده کنید.

خرداد

امروز را در کنار شریک زندگی خود بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که هر دوی شما را خوشحال و سرگرم می کند.

مهارت های دیپلماتیک شما امروز در کانون توجه قرار گرفته است. یک موقعیت پرتنش در محل کار حضور آرام شما را می طلبد. به توانایی خود برای هدایت درگیری و بازگرداندن صلح اعتماد کنید.

قبل از مراقبت از دیگران، رفاه خود را در اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید یک فرد سالم یعنی یک دوست بهتر در مواقع ضروری.

گرمای خانواده روح شما را تجدید می کند. یک آغوش ساده یا صحبت صمیمانه تعادل درونی و احساس تعلق را به شما باز می گرداند.

تیر

امروز در عشق احساس بی قراری و ناامنی می کنید؟ یک قدم به عقب بردارید و دوباره با خودتان ارتباط برقرار کنید. ممکن است مسائل مربوط به اعتماد باشد بنابراین تنهایی می تواند باعث شفافیت و بهبود رابطه شما شود.

اطلاعات نادرست می تواند منجر به اشتباهات پرهزینه شود. قبل از هر گونه تصمیم گیری حیاتی، منابع خود را دوبار و سه بار بررسی کنید.

بی حوصلگی ممکن است منجر به عادت های ناسالم مانند وعده های غذایی عجولانه شود. برای شکستن چرخه غذای ناسالم، روی برنامه ریزی وعده های غذایی سالم سرمایه گذاری کنید.

مدیتیشن امروز احساس آرامش درونی و ارتباط شما را عمیق تر می کند.

مرداد

امروز در قلمرو عشق بدرخشید. فعالیت های هیجان انگیزی را با شریک زندگی تان برنامه ریزی کنید تا رابطه خود را بهبود بخشید.

مهارت های ارتباطی شما تحت تاثیر قرار می گیرد و به لحظات مناسبی منجر می شود. آمادگی شما با فرصت روبرو می شود.

از الگوهای منفی رها شوید. از انتخاب های خود درس بگیرید و عادت های مثبت بسازید. برنامه غذایی و برنامه های ورزشی خود را برنامه ریزی کنید.

قدرت درونی شما می درخشد. تابش مثبت داشته باشید و دست یاری را به سوی دوستان دراز کنید. مهربانی شما شادی شما خواهد بود.

شهریور

عشق ممکن است نزدیکتر از آنچه فکر می کنید باشد. امشب ممکن است با کسی ملاقات کنید که مدت هاست به دنبال او بودید.

امروز در محل کار مسئولیت خود را بپذیرید اما از فریب کاری بپرهیزید.

خواب را در اولویت قرار دهید این غذای نهایی شماست. اگر زمان خواب مشکل دارد، یک روال آرام بخش مانند دوران کودکی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، ثبات به شما کمک می کند از رویاهای آرام دور شوید و در آغوش خواب بروید.

تنش های خانوادگی ممکن است افزایش یابد. برای کاهش استرس و به دست آوردن تعادل در تنهایی یا با دوستان مورد اعتماد به دنبال آرامش باشید.

مهر

عشق می تواند در گوشه ای منتظر باشد. بیرون بروید و معاشرت کنید. امشب ممکن است خود را درگیر مکالمات جذابی با یک شخص خاص بیابید. ارتباط را در آغوش بگیرید و با قلبی باز گوش دهید.

امروز در محل کار نقش خود را در هر مشکلی بپذیرید اما از فریب کاری بپرهیزید. به یاد داشته باشید که صداقت بیشتر از انکار می درخشد.

خواب را در اولویت قرار دهید این سلاح مخفی شما برای جوان ماندن است.

برای حفظ هماهنگی درونی خود، مرزهای سالمی ایجاد کنید و مراقبت از خود را تمرین کنید.

آبان

سرمایه گذاری مشترک با شریک زندگی خود را در نظر بگیرید. امروز برای برنامه ریزی های مالی هماهنگ ایده آل است. اکنون در مورد سرمایه گذاری های خاص تحقیق کنید اما از تصمیم گیری های نهایی خودداری کنید.

با احتیاط قدم بردارید. بسیاری از افراد ادعا می کنند که حقیقت را حفظ می کنند اما مراقب شارلاتان ها باشید و از طرح های سریع پولدار شدن اجتناب کنید. به شهود خود اعتماد کنید و چشم انداز شغلی را با بصیرت دنبال کنید.

شکست در مسیرهای جدید اجتناب ناپذیر است. انعطاف پذیری را در آغوش بگیرید و از هر تجربه درسی بیاموزید اما اجازه ندهید پشیمانی روز شما را خراب کند.

امروز خرد بزرگان را گرامی بدارید. بینش ها و داستان های آن ها دیدگاه شما را غنی می کند و روح شما را آرام می کند.

آذر

امروز روزی پر از درگیری و تنش را در کنار شریک زندگی خود دارید. آرام باشید و به این درگیری ها دامن نزنید.

بین مافوق و همکاران درگیری پیش آمده و هر کدام متقاعد شده اند که راهشان درست است. به نظر می رسد رئیس شما از درگیری در حال ظهور غافل است. با دیپلماسی و درایت از این وضعیت حساس عبور کنید.

آسیب پذیری خود را در آغوش بگیرید و به دنبال حمایت باشید. از یک دوست بخواهید که برای تمرین جدید به شما ملحق شود یا اپلیکیشنی را با مربیانی پیدا کنید که می توانند به سوالات شما پاسخ دهند.

برای حمایت به دوستان خود تکیه کنید. قدرت مشترک پیوندها را عمیق تر می کند. مراقبت متقابل دنیای عاطفی شما را غنی می کند.

دی

امروز روزی عاشقانه را در کنار شریک زندگی خود سپری می کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای یک شام رمانتیک برنامه ریزی کنید.

امروز فقط روی کار خود تمرکز کنید. اجازه ندهید منفی بودن همکاران شما را از اهداف تان منحرف کند. به یاد داشته باشید، موفقیت شما به دست خودتان است.

هنگامی که مقاومت در برابر عادات سالم ایجاد می شود به یاد داشته باشید که شما ناخدای کشتی خود هستید. گهگاه افراط کنید، اما شفقت به خود را تمرین کنید. خودتان را به خاطر لغزش ها ببخشید و بدون قضاوت یاد بگیرید.

به اتفاقات گذشته فکر کنید. راهنمایی های یک درمانگر ممکن است بینش های جدیدی ارائه دهد و به شما کمک کند احساسات خود را به طور مؤثرتری هدایت کنید.

بهمن

امروز روزی آرام و بدون تنش را در کنار شریک زندگی خود سپری خواهید کرد.

خود را برای یک موقعیت تنش زا در محل کار آماده کنید. یک درگیری غیرقابل اجتناب است و ممکن است خود را در آتش متقابل گیر بیاورید. آرام بمانید، روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید و اجازه دهید عقل اعمال شما را هدایت کند.

به نیازهای بدن خود گوش دهید. هیدراته بمانید، آرام بمانید و سفر به سوی سلامتی خود را در آغوش بگیرید.

شروع های جدید را در آغوش بگیرید. پرورش عادات تازه یا یادگیری زبان ذهن و روح شما را غنی می کند. امروز یک شروع امیدوارکننده است.

اسفند

ارتباط صمیمی ممکن است به راحتی در دسترس نباشد. از این به عنوان فرصتی برای کشف جنبه های جدید یکدیگر و کاوش در شخصیت های منحصر به فرد خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید، صمیمیت واقعی فقط به این نیست که از نظر فیزیکی نزدیک باشید.

تغییرات در محل کار در حال شکل گیری هستند و تنش ها بالاست. روی مسئولیت های خود تمرکز کنید و اجازه دهید تغییرات بدون دخالت شما اتفاق بیفتد.

مراقب انتخاب های خود باشید جایگزین های سالم تری را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید حتی جایگزین های  کوچک نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

دوباره با ریشه های خود ارتباط برقرار کنید. برای یافتن زمینه و تفاهم با خانواده تماس بگیرید. آن ها لنگر شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان