ناخن‌های طرح کندی با درخشش زیبا و طعمی شیرین برای زمستان و یلدا

فرقی نمی‌کند راه راه‌های قرمز و سفید کلاسیک را برای مانیکور زمستانی ترجیح می‌دهید یا سبزهای زیبا و رنگ‌های ملایم، طراحی ناخن‌ آب نباتی در طرح های متنوعی در دسترس است.

ناخن‌های طرح کندی با درخشش زیبا و طعمی شیرین برای زمستان و یلدا
کدخبر : 16277
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اگر در فصل سرما به دنبال طرحی برای ناخن هایتان هستید؛ برای یک لحظه هم شده یلدا، بابا نوئل، آدم برفی و دونه برف را کنار بگذارید؛ در این مطلب می‌خواهیم یک نماد شیرین را به شما معرفی کنیم که برازنده ناخن های شما است.

ناخن-طرح-کندی-13

 طرح ناخن آب نباتی یکی از ترندهای ناخن محبوب برای زمستان امسال است.

ناخن-طرح-کندی-11

در این طرح ناخن شیرین و خوشمزه، از رنگ های متنوعی استفاده می‌شود؛ اما رنگ ناخن قرمز و سفید رایج تر است و در طراحی آن از نماد آب نبات راه راه کمک گرفته شده است.

ناخن-طرح-کندی-8

هیچ چیز شیرین‌تر از این آب‌نبات ها نیست، که با هر طرحی، از مخمل و چهارخانه گرفته تا مانیس‌های برفی، ناخن‌های روبان‌پیچ شده و گل، به طرز شگفت‌انگیزی در کنار هم جفت می‌شوند.

ناخن-طرح-کندی-6

در این مطلب مجموعه‌ای از طراحی‌های فوق‌العاده زیبا برای ناخن‌های آبناتی را به شما ارائه می دهیم تا این سبک عجیب و غریب را برای خودتان تست کنید. البته این طراحی‌ها تنها به شکل سنتی آب نبات نیست و خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید را شامل می‌شود.

ناخن-طرح-کندی-4

بیشتر خانم ها از این طراحی ناخن برای کریسمس استفاده می‌کنند، اما بسیاری از این طرح ها را می توان در تمام سال بر روی ناخن ها پیاده کرد.

 

 

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان