تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط باهوشا این تست رو می‌تونن جواب بدن، کدوم دو چوب کبریت رو برداریم که چهار مربع برامون بمونه؟

بازی‌های فکری راهی عالی برای به چالش کشیدن ذهن شما هستند و معماهای چوب کبریتی یکی از پرطرفدارترین انواع بازی‌های فکری هستند.

تست هوش | فقط باهوشا این تست رو می‌تونن جواب بدن، کدوم دو چوب کبریت رو برداریم که چهار مربع برامون بمونه؟
کدخبر : 16166
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

معماهای چوب کبریت یکی از انواع بازی‌های فکری هستند که شامل معماهای تصویری، معماهای ریاضی، پازل‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌شود. بازی‌های فکری یکی از ترندهای به شدت محبوب اخیر در رسانه‌های اجتماعی بوده است و بسیاری از افراد به دنبال حل انواع مختلفی از بازی‌های فکری هستند تا ذهن خود را سرگرم کنند و تمرین ذهنی داشته باشند برای همه کسانی که به دنبال بهبود ضریب هوش و مهارت های منطقی حل مسئله خود هستند،این معماها راهی عالی برای تقویت ذهن هستند. در این مطلب یکی از بهترین نمونه‌های معماهای چوب کبریت شکلی را برای شما به همراه پاسخ آورده‌ایم.

تست چوب کبریتی چهار مربع

این معما از نظر درجه سختی در گروه بسیار سخت طبقه‌بندی می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید در کمترین زمان معادله را به شکل صحیح دربیاورید و از ابتدا به سراغ دیدن پاسخ نروید. صرف تلاش کردن برای حل این معما باعث به کارگیری ذهن شما می‌شود. آیا می‌توانید با حذف دو چوب کبریت، چهار مربع از شکل زیر بسازید؟

سخت‌تر از چیزی که فکر می‌کردید است، مگر نه؟

اما ناامیدی جز ویژگی شخصیتی شما نیست. کمی بیشتر فکر کنید و پاسخ را قطعا پیدا خواهیدکرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست چوب کبریتی چهار مربع

چگونه معماهای چوب کبریت را حل کنیم؟

حل پازل به طور کلی سرگرم‌کننده و جالب است و زمانی که در حال حل معماهای چوب کبریت هستید تمام توانایی های ذهنی و مهارت های منطقی حل مسئله‌ی شما مورد آزمایش قرار می‌گیرند. فرآیند حل چنین پازل‌های چوب کبریتی برخلاف سخت به نظر رسیدنشان، در واقع بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سؤال را با دقت مشاهده کنید تا متوجه شوید مشکل چیست.

هنگامی که مشکل را درک کردید، خواهید دانست که برای حل این مشکل چه تغییراتی باید انجام دهید. اگر بدانید چه کاری باید انجام دهید و اگر به تلاش خود ادامه دهید، می‌توانید به راحتی معما را حل کنید و پاسخ را پیدا کنید.

پاسخ معمای چوب کبریتی که در بالا مطرح شد، در این تصویر قابل مشاهده است،

تست هوش

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان