فال انبیا | فال انبیا فردا

فال انبیا 15 آذرماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

فال انبیا دقیق و بروز شده خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 9409
سایت سرگرمی روز :

فال انبیا (فال انبیاء) یک مفهومی است که در فرهنگها و ترادیشن‌های مختلف جهان وجود دارد. این فال بر اساس آفرینش انبیا یا پیامبران الهی و داستان‌ها و افسانه‌های مرتبط با آنها انجام می‌شود. در فال انبیا، قصه‌ها و روایات از زندگی انبیا و نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و محمد (صلی الله علیهم) و دیگر انبیا قرآنی و نیز افسانه‌های مرتبط با آنها گرفته می‌شود. از این قصه‌ها به عنوان نمادها و داستان‌های رمزآمیز برای تعبیر آینده و پیش‌بینی رویدادها استفاده می‌شود.

 فال 15 آذر برای متولدین فروردین

حضرت اسماعیل :

✜ چو اسماعیل (ع) به فال تو درآمد ✜

✜ میان همگان گردی سرآمد ✜

✜ مشو، از فرط بیکاری تو مایوس ✜

✜ که می یابی تو کاری پردرآمد ✜

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال 15 آذر برای متولدین اردیبهشت

حضرت داوود :

✜ چو در فال تو آمد نام حضرت داوود (ع) ✜

✜ به دولت می سری ای جان من زود ✜

✜ به دولت، می رسی آن سان که خواهی ✜

✜ به شرط آنکه دل بندی به معبود ✜

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

 فال 15 آذر برای متولدین خرداد

 حضرت زکریا :

✜ زکریا (ع) اگر آمد به فالت ✜

✜ به شادی طی شود هر ماه و سالت ✜

✜ به شادی طی شود هر ماه و سالت ✜

✜ کزان آسوده می گردد خیالت ✜

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

 فال 15 آذر برای متولدین تیر

حضرت شعیب :

✜ شعیب (ع) آمد، چو در فال تو ای دوست ✜

✜ بدان فال تو بی اندازه ، نیکوست ✜

✜ مشو غافل تو از لطف خداوند ✜

✜ که هر نیک و بدی اندر ید اوست ✜

ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

 فال 15 آذر برای متولدین مرداد

 حضرت صالح :

✜ چو در فال تو آمد،نام صالح (ع) ✜

✜ مصون ، مانی ، تو از ترفند طالح ✜

✜ ولیکن، مصلحت در بی خیالیست

✜ که باشد بهترین نوع مصالح ✜

ای صاحب فال ،عده ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر،قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار.کاری از پیش نمی برند و بتو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع می شوی و آنها رسوا می شوند ، توکل به خدا کن و در گانتخاب دوست دقت کن ، و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو ، تا موفق و کامکار باشی،انشاءالله

 فال 15 آذر برای متولدین شهریور

حضرت لوط :

در زندگی با سختیهایی مواجه میشوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت میافتید همسری نصیب شما میشود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل میکند باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید . در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می شود که لازم است انجام بگیرد.

 فال برای متولدین مهر

حضرت محمد :

✜ محمد(ص) چون که در فال تو آمد ✜

✜ میان قوم خود، گردی امجد ✜

✜ ولیکن آنچنان کن تا که هستی ✜

✜ تو باشی همچنان پیوسته ارشد ✜

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

 فال برای متولدین آبان

حضرت نوح :

✜ چو در فال تو آمد حضرت نوح (ع) ✜

✜ شود احوال بیمار تو بهبود ✜

✜ شفا یابی تو از لطف خداوند ✜

✜ شود اندوه بسیار تو محدود ✜

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب می دهدو مرتب رنج میبری ولی با استعانت ازذات پروردگار بزودی روح تو از هرتفکری ناصواب آسوده می گردد و از گرفتاریهای موجود خلاص می گردی وکاری مشروح به تو پیشنهاد می شود که از آن کار بهره مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر می شوی، انشاءالله.

 فال برای متولدین آذر

حضرت یوسف :

✜ چو در فال تو آمد، نام یوسف (ع) ✜

✜ شوی از راز پنهانی ، تو واقف ✜

✜ که با افشای این راز نهانی ✜

✜ تو پیدا می کنی چندین مخالف ✜

ای صاحب فال، بخت با تو یار است وحامی تو کردگاراست، تو درکنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دیر، رازی دردل داری، آنرا نگهدارو باکسی درمیان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند باتوست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تاکامروا گردی، انشاءالله

 فال برای متولدین دی

حضرت یونس:

✜ چو در فال تو آمد نام ، یونس (ع) ✜

✜ شود ، سرمایه داری با تو مونس ✜

✜ که از او بهره ها گیری ولیکن

✜ مشو غافل تو از احوال مفلس ✜

ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد،شکر این نعمت بجای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله

 فال برای متولدین بهمن

فال حضرت هود (ع) :

ای صاحب فال ،بیمار تو به لطف و کرم پروردگار،شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد.

هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و بدرگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت میرسی و انبساط خاطر پیدا میکنی،انشاء الله …

 فال برای متولدین اسفند

  حضرت لقمان :

به نظر میرسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن میباشد . چیزی را که از دست داده اید دوباره به دست می آورید اگر قصد ازدواج دارید خیر است انجام دهید ولی قبلا از فهم و دانایی و سلامت عقل او مطمئن شوید از مشکلی که دارید رها میشوید باید به خداوند توکل و توسل کنید چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد در ضمن کینه توزی نکنید تا از سلامت برخوردار باشید اگر کسی به شما بدی کرد او را ببخشید . از این راه به عزت میرسید ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالی خود برسید نام نیکی از شما بر جای خواهد ماند

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: