وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی با اقساط ۵ میلیون تومانی | وام قرض الحسنه با شرایط عالی برای همه

با توجه به جایگاه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم، بانک سپه طرحی به نام «نگین امید» را تبیین کرده است. براساس این طرح افراد امکان درخواست برای تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون تومانی را دارند.

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی با اقساط ۵ میلیون تومانی | وام قرض الحسنه با شرایط عالی برای همه
کدخبر : 16023
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی توکلی

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

افرادی امکان درخواست تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه را دارند که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل یک ماه و حداکثر ۱۸ ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. ضمانت صلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی اعلام شده است. این تسهیلات کاملا قرض الحسنه بوده و تنها بانک برای تامین هزینه‌های خود از آن کارمزد دو درصدی دریافت می‌کند. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات منعطف بوده و بین ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به شرایط ذکرشده برای دریافت وام، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از خدمات پولی و مالی بانک سپه

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت ۹۸ سال پیش با سرمایه تقریبا ۳۸۸ هزار تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه فعال مالی و اقتصادی کشور در خصوص افتتاح انواع سپرده، امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید اعتبارات، صدور ضمانت نامه ارزی و دیگر خدمات مجاز پولی و بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. بانک سپه در ارائه خدمات در عرصه بین المللی نیز مورد توجه مشتریان ساکن در خارج کشور است.

منبع: بانک اول

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان