به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: این روزها بدلیل اوج گرفتن آلودگی هوا با دستور دولت تعطیلی مدارس صورت می گیرد. امروز با توجه به قرمز شدن آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس و همچنین ادارات برای فردا 13 آذرماه می رود.امروز هم تعطیلی مدارس ابتدایی تهران و البرز و اصفهان را داشتیم. آخرین اخبار تعطیلی مدارس را با در سایت نشان 24 بخوانید.

جزئیات تعطیلی مدارس در استان البرز

مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها در استان البرز تعطیل و همچنین آموزش در مقطع ابتدایی غیرحضوری شد.

به نقل از ایرنا، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها در استان البرز تعطیل و همچنین آموزش در مقطع ابتدایی غیرحضوری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی در البرز به جز شهرستان طالقان فردا ۱۳ آذر خبر داد.

️تعطیلی مدارس تا پنج‌شنبه ۱۶ آذر

معاون استاندار تهران: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی آموزش‌وپرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در ۲ نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۱۶ آذر غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مهدکودک‌ها نیز تا روز پنج‌شنبه ۱۶ آذر تعطیل خواهند بود و همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در ۲ نوبت صبح و عصر غیرحضوری است./ میزان

تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه‌شنبه

مدارس اصفهان و برخی شهرستان‌ های استان اصفهان فردا سه شنبه نیز تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار میشود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پیرو مصوبات کمیته اضطرار الودگی هوای استان و نظر به الودگی هوا، مدارس کلیه مقاطع، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار جهت کاهش اثرات منفی الودگی بر سلامت دانش آموزان در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس و ادارات فردا 14 آذر 1402

تاکید ویژه سازمان هواشناسی به مردم: در آلوده‌ترین روز سال از خانه بیرون نیایید! اظهارات محمد اصغری را بشنوید.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا

در خصوص انتشار خبر تعطیلی دانشگاه ها فردا سه شنبه 14 آذر ۱۴۰۲ به اطلاع می رساند که آخرین اخبار تعطیلی دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های سراسر کشور در همین تیتر خبری بروزرسانی میشود.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها سه شنبه 14 آذر 1402

خبر مهم: با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی در مورد خبر تعطیلی دانشگاه ها برای فردا به علت آلودگی هوا، به اطلاع میرساند تا این لحظه اطلاعیه رسمی ابلاغ نشده است، در صورت اعلام بلافاصله از طریق خبرگزاری ممتازنیوز اطلاع رسانی میگردد.

خبر فوری: به اطلاع می رساند دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تبریز و اصفهان فردا دوشنبه سیزدهم آذرماه تعطیل نبوده و کلاسها به صورت حضوری خواهند بود.

بدین وسیله به اطلاع میرساند با توجه به وضعیت آلودگی هوا، امروز جلسه ای پیرامون این موضوع در ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و در خصوص تعطیلی دانشگاه ها در استان تهران برای فردا تصمیم گیری خواهد شد.

به اطلاع میرساند تا این لحظه ابلاغیه ای از طرف ستاد مدیریت بحران استان تهران جهت نحوه فعالیت مراکز علمی استان برای روز سه شنبه 14 آذر ۱۴۰۲ منتشر نشده است، لذا تمامی دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها در استان تهران فردا دایر خواهند بود.

شایان ذکر است وضعیت و شاخص آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس (137) قرار دارد

تعطیلی مدارس تبریز فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ مدارس تبریز و شهرهای استان آذربایجان شرقی به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ مدارس تبریز و شهرهای استان آذربایجان شرقی به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر فردا سه شنبه چهاردهم آذر ۱۴۰۲ همه مدارس استان آذربایجان شرقی باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا نیست.

منبع: ایسنا