تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | یک درخت انتخاب کن و پیام آخر هفته خودتو بخون

تست های شخصیتی بسیاری مانند تست شخصیت از روی کفش، رنگ لباس و رنگ لاک وجود دارند که با آن ها می توانید خود و اطرافیانتان را محک بزنید. تست شخصیت شناسی درخت، با توجه به نوع درختی که انتخاب می‌کنید، چند ویژگی‌کلی از شخصیت شما را حدس می‌زند.

تست روانشناسی | یک درخت انتخاب کن و پیام آخر هفته خودتو بخون
کدخبر : 15979
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

تست شخصیت شناسی درخت

  •     درخت یک

شما فردی بسیار سخاوتمند و پایبند به اخلاقیات هستید. در واقع می‌توان گفت پایبندی به اصول و اخلاقیات مهمترین چیز در زندگی برای شماست. استانداردهای شما اجازه نمی‌دهد که بتوانید نواقص را تحمل کنید، به همین دلیل همواره درحال بهتر کردن  همه چیز هستید. دیگران ممکن است فکر کنند شما فرد خودشیفته‌ای هستید؛ اما شما فقط به خودتان باور دارید. شما خلاق و راه حل‌گرا هستید و می‌خواهید دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید.

  •     درخت دو

اگر درختی دوم را انتخاب کنید، شما فرد بسیار سرگرم کننده، خوش اخلاق و صادق هستید. مسئولیت پذیری و مراقبت از دیگران، از دیگر صفات بارز شماست. هیچ گاه از کار زیاد شکایت نمی‌کنید، چون شما یک فرد معتاد به کار هستید. از آنجایی که شما شخصیت بسیار خوبی دارید، مردم در کنار شما احساس رضایت می‌کنند و به راحتی به شما اعتماد می‌کنند. هوش بالا و شوخ طبعی، کلید ایجاد هر رابطه‌ای است چون شما همیشه راهی برای کنار آمدن با دیگران پیدا می‌کنید.

  •     درخت سه

شما فرد متفکری هستید و ارزش تفکر عمیق را درک می‌کنید و به دنبال درک جهان هستید. شما یک فرد ایده آل‌گرا هستید و از صحبت درباره چیزهای بی اهمیت متنفرید. ممکن است با افراد جدید در برخورد اول خجالتی برخورد کنید، اما زمانی که در جمع دوستانتان قرار دارید، کاملاً صمیمی هستید. شما انعطاف پذیر هستید، همه گزینه‌ها را در نظر می‌گیرید و با استدلال خود بهترین را انتخاب می‌کنید.

  •     درخت چهار

شما فردی بسیار عاطفی و احساساتی هستید. اصولا شما دیگران را به خودتان ترجیح می‌دهید و تلاش می‌کنید خوش اخلاق باشید. عشق به حیوانات و طبیعت از دیگر ویژگی‌های شخصیت شماست. قضاوت نادرست دیگران درباره خودتان بسیار شما را آزار می‌دهد و همیشه آرزو می‌کنید کاش اینقدر احساساتی نبودید.

داشتن فضای شخصی برای رشد خلاقیتتان بسیار ضروری است. بیشتر به خودتان توجه کنید! مثبت فکر کنید و خودتان را تغییر ندهید.

  •     درخت پنجم

شما فردی بسیار قوی و مستقل هستید. اعتماد به نفس و شجاعت زیاد شما بسیار تحسین برانگیز است. به شدت مستقل هستید و شعار شما در زندگی این است: “من این کار را به روش خودم انجام خواهم داد”. شما فقط به صدای خود گوش می‌دهید و تنها چیزی که از مردم می خواهید صداقت است زیرا برای شما بدترین حقیقت بهتر از دروغ است. شما به طور مداوم برای اینکه نسخه بهتر و قوی‌تری از خود شوید، تلاش می‌کنید.

  •     درخت ششم

شما بسیار مهربان، همدل و حساس هستید. شخصیت دوست داشتنی شما از نظر عاطفی با دیگران به راحتی ارتباط برقرار می‌کند. شما اصرار دارید که به جای بدی‌ها، خوبی‌های دیگران را ببینید و در تشویق بقیه کوشا هستید، به همین خاطر مردم به راحتی به شما اعتماد می کنند.

عشق نقش مهمی در زندگی شما ایفا می‌کند، تا آنجا که حتی می‌توانید افرادی را که دوستتان ندارند دوست داشته باشید.

  •     درخت هفتم

شما بسیار فرد انعطاف پذیری هستید، یک فرد آرام که می‌داند چگونه شادی را در زندگی خود بگنجاند و نیازی به تظاهر به چیزی که نیستید را احساس نمی‌کنید. بسیار فرد فهمیده‌ای هستید و بدون هیچ قضاوتی به صحبت‌های دیگران گوش می‌دهید.

از آنجایی که آدم سردی هستید، به سختی چیزی شما را آزار می‌دهد. شما از لذت‌های کوچک زندگی لذت می‌برید چون از زندگی انتظار کمی دارید. شما می‌دانید چگونه با تحلیل آرام و موثر بر هر موقعیتی غلبه کنید.

  •     درخت هشتم

شما فردی بسیار خودجوش هستید و شخصیتی جذاب و پرانرژی دارید. شما راهی دارید تا دیگران را قانع کنید نسبت به خود احساس خوبی داشته باشند. خودجوش و مشتاق هستید و هرگز به ماجراجویی نه نمی‌گویید. به عنوان یک دیپلمات، در همه چیز به دنبال هماهنگی هستید.

مردم واقعاً عاشق خود واقعی شما می‌شوند چون با استفاده از حرکات و حالات صورت خود می‌توانید احساساتتان را بیان کنید. شما عاشق گفتگوهای واقعی هستید، ذاتاً فردی کنجکاو که دوست دارد در همه چیز دانش کسب کند.

  •     درخت نهم

شما فرد بسیار خوش بینی هستید که زندگی را دوست دارد. پر از مثبت اندیشی هستید و باور دارید که زندگی یک هدیه است. یکی از بهترین بخش‌های شخصیت شما این است که همیشه می‌خواهید همه چیز را با افرادی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید. ذهنیت امیدوارانه شما باعث می شود که با هر شرایطی سازگار باشید و جنبه روشن‌تر هر سختی را ببینید.

برای شما، زندگی کوتاه‌تر از آن است که آن را با انجام کارهایی که دوست ندارید هدر دهید، و به همین دلیل است که همیشه به دنبال رشد هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان