محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با همسرش در تهران دیده شد | اولین فیلم دیده شده از آیسان در کنار گلزار

فیلمی از محمدرضا گلزار به همراه آیسان همسرش در یک ماشین لاکچری در فضای مجازی منتشر شد.

محمدرضا گلزار با همسرش در تهران دیده شد | اولین فیلم دیده شده از آیسان در کنار گلزار
کدخبر : 15919
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فیلمی از محمدرضا گلزار به همراه آیسان همسرش در یک ماشین لاکچری در فضای مجازی منتشر شد. محمدرضا گلزار یکی از پر جاشه ترین بازیگران چند وقت اخیر بوده است .ازدواج ناگهانی محمدرضا گلزار با یک خانم 19 ساله و جشن عروسی میلیاردی محمدرضا گلزار حواشی زیادی بدنبال داشت. علاوه بر آن استوری های محمدرضا گلزار بعد از ازدواج شایعه طلاق زودهنگام این بازیگر را در فضای مجازی به راه انداخت.

 

 

همسر محمدرضا گلزار:

محمدرضا گلزار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. وی در سال ۹۵ و ۳۹ سالگی در مصاحبات خود گفت که تا آخر سال ۹۵ ازدواج خواهد کرد اما تا به امروز که ۴۱ سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

گلزار در مصاحبه ای گفت: من همیشه به ازدواج فکر می کنم ولی به نظرم ازدواج یک قسمت است. وی در ادامه گفت :مادرم بیش از هر کسی علاقه‌مند است که ازدواج کنم، خود من نیز فکر می‌کنم تا حدودی دیر شده، اما موضوعی نیست که بتوانم دنبال آن بگردم و حقیقتاً سخت است. باید قبول کرد برای من سخت‌تر از یک آدم عادی است، به این خاطر باید مورد مناسبی پیدا شود

 

فعالیت هنری و کاری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هنرمند خوب کشورمان با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. و سرانجام در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار با فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری برای نخستین بار بازیگری سینما را تجربه کرد. این درحالیست که قبل از آن در سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان همکاری می کرد و مردم وی را در موزیک ویدئو های گروه آریان می دیدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان