یارانه جدید | یارانه جدید بنزین

تکلیف یارانه جدید بنزین مشخص شد | جزئیات جدید از پرداخت یارانه جدید بنزین

زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره بحث داغ سهمیه بنزین گفت: با اینکه به افراد سهمیه بنزین بدهیم مخالفم. اگر بخواهیم این استدلال را بپذیریم برای آموزش هم باید بپذیریم.

تکلیف یارانه جدید بنزین مشخص شد | جزئیات جدید از پرداخت یارانه جدید بنزین
کدخبر : 15896
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

یارانه جدید نوع دیگری از یارانه های پرداختی دولت است که طبق لایحه و بودجه ای که دولت تعیین می کند به مردم پرداخت می شود. همانند یارانه های دیگر، یارانه جدید نیز شامل تمامی افراد نمی شود و مشمولان یارانه جدید نیز توسط دولت تعیین می گردد. یارانه جدید در هر دوره برای کالای خاصی پرداخت می شود. و اینبار یارانه جدید نان یکی از واریزی هایی است که دولت تصمیم دارد آن را برای جبران گرانی های اخیر به مردم پرداخت کند. جزئیات تازه ای از یارانه جدید  را در ادامه بخوانید.

زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره بحث داغ سهمیه بنزین گفت: با اینکه به افراد سهمیه بنزین بدهیم مخالفم. اگر بخواهیم این استدلال را بپذیریم برای آموزش هم باید بپذیریم. شما سه تا بچه دارید من بچه ندارم. بچه شما که می‌رود مدرسه دولتی دارد از یارانه استفاده می‌کند من استفاده نمی‌کنم پس باید آن یارانه را هم به من پرداخت کنند. برنامه هفتم توسعه برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان سال ۱۴۰۷ اجرا خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان