سایت هواداری باشگاه استقلال

فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بورس | فروش فوری خودرو چکی

فروش فوری خودرو اتومات اقساط 60 ماهه نصف قیمت | آتیش بازی در حراج مدیران خودرو برای شب یلدا

فروش فوری خودرو اتومات اقساط 60 ماهه نصف قیمت | آتیش بازی در حراج مدیران خودرو برای شب یلدا

در شرایط فروش خودرو، هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو به متقاضیان عرضه شده‌اند.

خبرنگار اصغر اصغری: ام وی ام X۳۳ کراس یکی از محصولات جدید مدیران خودرو برای بازار ایران به شمار می‌آید. مدتی پیش در دیجیاتو به بررسی کامل تیپ‌های دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو پرداختیم. اکنون شرایط فروش ام وی ام X۳۳ کراس از سوی مدیران خودرو اعلام شده است. این شرایط به‌صورت اقساطی است و باعث می‌شود تا ام وی ام X۳۳ کراس شروع قدرتمندی در بازار ما داشته باشد.

در شرایط فروش ام وی ام X۳۳ کراس، هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو به متقاضیان عرضه شده‌اند. قیمت ام وی ام X۳۳ کراس در نسخه دنده‌ای حدود ۸۰۰ میلیون تومان است و تیپ اتوماتیک آن با ۱۰۰ میلیون تومان قیمت بیشتری نسبت به نسخه دنده‌ای فروخته می‌شود. رنگ‌های موجود برای ام وی ام X۳۳ کراس دنده‌ای شامل سفید، مشکی و نوک‌مدادی است. ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک تنوع رنگ مشابهی نسبت به نسخه اتوماتیک دارد.

فروش فوری خودرو

حداقل پیش‌پرداخت موردنیاز برای خرید ام وی ام X۳۳ کراس در هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک، معادل ۵۰ درصد قیمت خودرو است. بخش دیگر قیمت خودرو نیز مربوط به تسهیلات است که در قالب اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه از مشتری دریافت می‌شود. نرخ سود اقساط به مدت بازپرداخت آن بستگی ندارد و در تمامی حالات، ۲۳ درصد خواهد بود. سود انصراف برای این شرایط فروش درنظر گرفته شده است که به‌صورت ۱۲ درصد سالانه محاسبه می‌شود. موعد تحویل خودرو‌ها نیز ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه و مدارک مشتری خواهد بود.

منبع: فرارو

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها