سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت شناسی| روانشناسی شخصیت | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

روانشناسی شخصیت | افلیج‌ها را بشناس !

روانشناسی شخصیت | افلیج‌ها را بشناس !

بیایید در مورد برخی از نشانه های آشکار این رکود صحبت کنیم. و بگذارید واضح بگویم، من در مورد آن روزهایی صحبت نمی کنم که شما فقط می خواهید با لباس خواب بنشینید و تمام روز برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید.

آیا تا به حال احساس کرده اید که به هیچ جا نمی روید؟ روز به روز در همان روال قدیمی گیر کرده ام. مثل اینکه چرخ های خود را می چرخانید اما به جایی نمی رسید؟

نه، آنچه در اینجا به آن می پردازیم الگوهای رفتاری است که فراتر از آن روزهای «خاموش» است. این در مورد آن عادات ریشه‌دار و ترس‌هایی است که ما را در یک راه حل نگه می‌دارند!

بنابراین، بیایید این 8 نشانه را با هم بررسی کنیم، درست است؟ ممکن است متوجه شوید که آنها موقعیت هایی را که تجربه کرده اید یا در حال حاضر تجربه می کنید منعکس می کنند. و نگران نباشید، تصدیق این نشانه‌ها اولین گام برای باز کردن این رکود تحمیلی است.

آیا آماده هستید که نگاهی دقیق به زندگی خود بیندازید و بفهمید که آیا ترس شما را از پیشرفت باز می دارد؟ عالی! بیا شروع کنیم!

1. مدام در حال بهانه گیری هستید

آیا تا به حال متوجه شده اید که همیشه دلیلی برای انجام ندادن کاری دارید؟ بهانه جویی ممکن است نشانه ای باشد که از برداشتن قدم بعدی می ترسید. از خود بپرسید آیا این بهانه ها معتبر هستند یا فقط یک شبکه ایمنی برای ناامنی های شما هستند؟

2. شما در حال تعیین یا رسیدن به اهداف نیستید

اهداف به ما جهت می دهند، آنها نقشه راه رویاهای ما هستند. اما اگر چیزی را تنظیم نمی کنید یا به آن دست نمی یابید، می تواند به این معنی باشد که ترس شما را عقب نگه می دارد. به یاد داشته باشید، هر قدم کوچک مهم است!

3. احساس ناراحتی دائمی می کنید

ناراحتی دائمی می تواند ناشی از این باشد که در اعماق خود بدانید که به جلو حرکت نمی کنید. این ناراحتی می تواند سیگنالی باشد که زمان آن فرا رسیده است که با ترس های خود روبرو شوید و تغییری ایجاد کنید.

4. ترس از شکست دارید

ترس از شکست می تواند فلج کننده باشد، اما به یاد داشته باشید، هر فرد موفقی شکست را تجربه کرده است. این بخشی از رشد است و اگر اجازه دهیم می تواند به درس های ارزشمندی منجر شود.

۵– معطل می‌کنید

اگر دائماً کارها را به تعویق می اندازید، ممکن است به این دلیل باشد که از نتیجه آن می ترسید. اما این را در نظر بگیرید: آیا این کار واقعاً دلهره آور است یا ترس بسیار زیاد است؟

6. شما در گذشته یا آینده زندگی می کنید، اما هرگز در حال زندگی نمی کنید

اشتباهات گذشته می تواند ما را آزار دهد، در حالی که ترس از آینده ناشناخته می تواند ما را فلج کند. اما زندگی در زمان حال به ما این امکان را می دهد که همین الان قدم های عملی برداریم!

7. از ناراحتی راحت هستید

اگر به جای تلاش برای تغییر، به ناراحتی وضعیت فعلی خود رضایت می دهید، ممکن است از پیشرفت بترسید. اما به یاد داشته باشید، مناطق راحتی به ندرت منجر به زندگی خارق‌العاده می‌شوند.

8. شهود خود را نادیده می گیرید

شهود، آن احساس درونی، اغلب درست است. اگر مسیر شما شما را به سمت مسیر دیگری سوق می دهد و شما آن را نادیده می گیرید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که توجه کنید و دلیل آن را در نظر بگیرید.

منبع: مکتوب نامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها