کد مطلب: 30865

وام فوری بدون ضامن بانک ملی | وام فوری کمیته امداد | وام فوری بانک سپه | وام فوریبانک ملی

وام فوری 300 میلیونی رئیسی برای همه | ثبت نام وام فوری 300 و 500 میلیونی بدون سود برای مردم از این ساعت + لینک

دولت رئیسی برای کمک به متقاضیان وام و خانوارها اقدام به ثبت نام وام فوری ویژه 300 و 500 میلیون تومانی برای همه مردم با سود 2 درصد کرده است.

وام فوری 300 میلیونی رئیسی برای همه | ثبت نام وام فوری 300 و 500 میلیونی بدون سود برای مردم از این ساعت + لینک

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

شرایط وام فوری 300 میلیون تومانی بانک سپه با سود 2 درصد

بانک سپه از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در سامانه امید بانک (بانکداری دیجیتالی و غیرحضوری) در قالب طرح "نگین امید" تا سقف ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲‌درصد به مشتریان پرداخت می‌کند.

به گزارش  بانک اول  متقاضیان و مشتریان حقیقی بانک سپه برای دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامک "امید بانک" از طریق مراجعه به وب سایت http://omidbank.ir بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگر رایانه و ورود به صفحه بانک نسبت به افتتاح "سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال" با استفاده از فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام نمایند.

مشتریان گرامی می‌توانند براساس طرح امتیازی و کارکرد 1 الی 18 ماه حساب خود از امکان دریافت وام این طرح بهره‌مند گردند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح با شماره 1557 (امید بانک) تماس حاصل نمایند.

مشتریان بانک سپه در صورتی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با مبلغ حساب 1 میلیون تومان داشته باشند میتوانند  برای وام 5 میلیارد تومانی درخواست بدهند.

اشخاصی امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی نگین آتیه را دارند که حداقل دو ماه و حداکثر 12 ماه از مدت زمان سپرده گذاری‌شان گذشته باشد. سود این وام بین هشت تا 23 درصد بوده و در ازای کاهش هر 9 قسط، 1 درصد از آن کم می‌شود. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است.

وام فوری

در صورتی که بانک به شخصی مبلغ کامل وام با نرخ سود 23 درصدی و بازپرداخت 60 ماهه بپردازد، میزان هر قسط برای وی 140 میلیون و 952 هزار و 355 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 3 میلیارد و 457 میلیون و 141 هزار و 327 تومان و جمع رقم وام و سود آن به 8 میلیارد و 457 میلیون و 196 هزار و 327 تومان می‌رسد.

وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی دولت رئیسی برای این افراد

یک نماینده مجلس گفت: اشتغال برای دهه شصتی‌ها سخت است باید وام اشتغال به این افراد تعلق گیرد، در کنار ۵۰۰ میلیون وام ازدواجی که می‌دهند باید وام ۵۰۰ میلیونی اشتغال بدهند تا این افراد بتوانند روی پای خودشان بایستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، یک نماینده مجلس گفت: اشتغال برای دهه شصتی‌ها سخت است باید وام اشتغال به این افراد تعلق گیرد، در کنار ۵۰۰ میلیون وام ازدواجی که می‌دهند باید وام ۵۰۰ میلیونی اشتغال بدهند تا این افراد بتوانند روی پای خودشان بایستند.

سید سلمان ذاکر درباره اختصاص وام ازدواج ۵۰۰ میلیون تومانی برای متولدین دهه ۶۰ روستایی که تاکنون ازدواج نکرده‌اند، گفت: پرداخت وام ازدواج ۵۰۰ میلیون تومان قدم خوبی برای دهه شصتی‌ها است، البته ما باید از زوایای دیگر به این‌ افراد نگاه کنیم باید از لحاظ اشتغال و مسکن نیز برای آن‌ها قدم برداریم.

این‌ نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: می‌گوییم چون افراد مجرد هستند، حق ثبت‌نام برای مسکن ندارند، از یک طرف هم می‌گوییم ۵۰۰ میلیون تومان وام برای ازدواج روستایی‌ها می‌دهیم اما خانه ارزان قیمت نمی‌دهیم، این موارد مقداری با هم تعارض دارد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ازدواج، اشتغال و مسکن دهه شصتی‌ها باید فراهم شود، اگر شخصی بداند واقعا مقدمات فراهم است هم از طرف آقا و هم از طرف خانم رغبت زیادی به ازدواج پیدا می‌کنند و مشکلات حل و برطرف برطرف می‌شود.

ذاکر درباره این‌که مطرح می‌شود وام ۵۰۰ میلیون تومانی روستایی باعث می‌شود برخی افراد برای گرفتن ازدواج صوری انجام دهند، بیان کرد: ازدواج صوری درست نیست، مردم ما صادق هستند ما صداقت را از مردم یاد می‌گیریم، اتفاقات کم، دلیل بر عمومی کردن موضوع نیست، در همه مسائل این اتفاقات رخ می‌دهد، علی‌الخصوص در چنین موضوعاتی، نباید خیلی توجه کرد بلکه باید دقت کرد تا مشکلات رفع شود.

وی تاکید کرد: تورم بالا است، دولت باید حمایت کند، همان‌طور که برای افرادی که می‌خواهند تازه ازدواج کنند و سن ازدواج‌شان است وام خاصی در نظر گرفته است؛ برای اشخاصی که سن ازدواج شان گذشته است هم باید فکری کند؛ چراکه تورم و اجاره بها سنگین است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اشتغال برای دهه شصتی‌ها سخت است باید وام اشتغال به این افراد تعلق گیرد، در کنار ۵۰۰ میلیون وام ازدواجی که می‌دهند باید وام ۵۰۰ میلیونی اشتغال هم بدهند تا این افراد بتوانند بر روی پای خودشان بایستند چراکه آن‌ها در چند سال آینده یا پدر و مادرشان را از دست داده‌اند یا به سن پیری رسیده‌اند و کسی از آنها حمایت کسی حمایت نمی‌کند، یک زمینه اشتغال باید فراهم شود تا کمک کنیم بستر ازدواج فراهم شود.

منبع: بانک اول

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی