فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc و طالع بینی روزانه 3 آذرماه | فال pmc روزانه 3 آذر ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc  و طالع بینی روزانه 3 آذرماه | فال pmc روزانه 3 آذر ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 15679
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما عاشق آشنایی با افراد جدید و صحبت کردن با آنها هستید، اما خیلی کم پیش می آید که این رابطه جدی شود و حالت صمیمی پیدا کند. شما سعی دارید فاصله ای مشخص بین خودتان و شخصی که دارید با او صحبت می کنید برقرار کنید و به او اجازه ندهید از آن حد فراتر برود. امروز شاید وقتی به این روابط خود فکر می کنید خودتان را سرزنش می کنید که چرا با کنترل احساساتتان خودتان را از تجربه هایی خوشایند و دوستی های صمیمی محروم کرده اید. البته به احتمال زیاد در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که در اغلب موارد حق دارید، حریم خصوصیتان را حفظ کنید. از روابط عمومی خوبتان استفاده کنید و با نیروی اراده ناممکن ها رو به ممکن تبدیل کنید شخص فداکار و زحمت کش در اطراف تان است که آنطور که شایسته اوست حواستان به او نیست به حرف همکارانتان گوش کنید و با هم تصمیم لازم رو بگیرید به زودی حکمی اداری نامه ایی خوشحال کننده و یا سندی به دست تان می رسد که سود فراوانی خواهد داشت و باعث ترقی تان می شود.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز میل شما به کنجکاوی و هیجان طلبی هیچ حد و مرزی ندارد و دلتان می خواهد با کارهای هیجان انگیزی که در طول روز انجام می دهید رکورد بزنید. هر چقدر هم که خوش بگذرانید برایتان کافی نخواهد بود و به دنبال خوشگذرانی بیشتر هستید. این زیاده طلبی باعث خواهد شد که نتوانید روی لذت بردن از زمان حال تمرکز کنید. امروز ممکن است تلاش ها و کارهایی که در رابطه عاطفیتان می کنید کمتر دیده شده و شاید حتی با بی اعتمادی طرف مقابلتان روبرو شوید، اعتراض کردن فایده ای ندارد، سعی کنید به جای دعوا ریشه این مشکل را پیدا کرده و حل کنید. برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قایل هستید. به سبب روح بزرگی که دارید مورد تحسین همگان قرار خواهید گرفت. انسان فعال و با گزشت هستید ولی از لحاظ مادی این اواخر کمی به دردسر افتاده اید. بد قولی دیگران به شدت شما را عصبی میکند. به خودتان و به برنامه های که در سر دارید فکر کنید. شما همیشه مدیر هستید و قدرت کافی جهت کنترل اطراف خود را دارید.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما آنقدر غرق در عالم خیال و رویایتان شده اید و به آینده فکر می کنید که از آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد غافل شده اید. شما در ذهنتان دقیقا می دانید که به کجا می خواهید برسید، اما نمی دانید در واقعیت چطور باید به این مقصد برسید و این باعث ناراحتی و نگرانی شما می شود. احساسات درونیتان بهترین راهنمای شما در این زمینه خواهند بود، پس به آنچه ندای درونتان می گوید اعتماد کنید. سعی دارید دشمتی مردم را به دوستی تبدیل کنید.شما شخصیت قوی و بسیار جذابی دارید دیگران را فقط تشویق کنید آنها بیشترین سعی خود را خواهند کرد تا نظرتان را جلب کنند از مجادله با شخصی ناآشنا پرهیز کنید بعضی ها فکر می کنند با بگو مگو میتوانند حرفشان را به کرسی بنشانند اما شما وقت برای بگومگو و جنجالهای غیر ضروری ندارید.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز انگار همه اطرافیانتان یک دنیا برنامه های مختلف برای انجام دادن دارند و از شما هم انتظار دارند که با آنها در خوش گذرانی هایشان همراه شوید. با این حال شما علاقه ی زیادی به کارهایی که آنها انجام می دهند ندارید و دلتان نمی خواهد به دنبالشان از این طرف به آن طرف بروید. شما ترجیح می دهید برنامه ی آرام تری داشته باشید و وقت و انرژی خود را به انجام کارهایی که در خانه در انتظارتان هستند اختصاص دهید. نظرتان را با صداقت و البته با ملایمت با طرف مقابلتان در میان بگذارید، این کار به نفع هر دوی شما خواهد بود. تنبلی را کنار بگذارید و کاری را که مدت هاست انجام آن را به فردا موکول کرده اید هر چه زودتر به مرحله عمل درآورید. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند کمی آرامتر برانید با این سرعت که در زندگی پیش میروید ضرر میکنید، از عقل خود پیروی کنید احساسات گاهی کارها را خراب میکند به زودی هدیه ای میگیرید یا خبر خوبی خواهید شنید که باعث تغییرات اساسی در زندگیتان میشود.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

شما با بی صبری تمام می خواهید امروز هر چه زودتر از خانه بیرون زده و کش و قوسی به بدنتان داده و از هوای تازه و مفرح امروز لذت ببرید. سعی کنید بیشتر وقتتان را به فعالیت هایی اختصاص دهید که خارج از خانه انجام می شوند. اگر آدم سحرخیزی هستید کمی کوهنوردی همراه با دوستانتان می تواند بهترین کاری باشد که امروز انجام می دهید. اگر همسرتان و یا یکی از اعضای خانواده تان برنامه ی دیگری دارد که برای شما مطلوب نیست خیلی راحت نظر خودتان را به زبان بیاورید و بگویید که ترجیح می دهید کار دیگری انجام دهید. خوبی های شما زبانزد همگان است. شما منطقی و البته گاهی یکدنده هستید، فکر می کنید گاهی افراد ریاکار از شما جلوترند، نگران نباشید خیلی زود ورق به نفع شما برخواهد گشت. پس از مشاجرۀ لفظی با یکی از نزدیکانتان کمی عصبی خواهید شد، سعی کنید آرامش را به محیط برگردانید فقط شما هستید که می توانید کنترل اوضاع را بدست بگیرید.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

با این که قول هایی به دیگران داده اید که امروز مجبور هستید آنها را عملی کنید، ته دلتان با خودتان فکر می کنید که ای کاش می توانستید بیخیال همه ی آنها شوید و به کارها و فعالیت هایی که خودتان دلتان می خواهد بپردازید. بهتر است نسبت به وعده هایی که داده اید احساس مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشید، در غیر این صورت دوستان و اطرافیانتان را از دست خودتان ناراحت خواهید کرد. با داشتن کمی سیاست می توانید هم به مسئولیت هایتان رسیدگی کنید و هم برای آنچه خودتان دوست دارید وقت بگذارید. برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید، با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد. نگران نباشید به زودی گره از کارتان باز می شود و فردی به شما کمک خواهد کرد. زندگی تان متحول می شود اما سعی کنید از خودتان رفتارهای بچه گانه نشان ندهید. اگر برای کسی کاری انجام می دهید خالص و بی ریا باشید. شما مشکل مردم را برطرف کنید تا همیشه موفق و آسوده خاطر بمانید.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز شما باید توجه بیشتری به آنچه می خورید داشته باشید، زیرا این مسئله با سلامتیتان در ارتباط مستقیم است. قرار نیست چیزی نخورید تا لاغر شوید، فقط باید مواظب باشید چیزهایی را که برایتان ضرر دارند از رژیم غذایی خود حذف کنید. البته شما خیلی راحت می توانید از مهارت های تحلیلی خود استفاده کرده و خواسته ها یا اشتباهات خود را جبران کنید، اما بهتر است کمی احتیاط کنید و حداقل خودتان را گول نزنید. امروز جذابیتی فوق العاده دارید و همین موضوع گرمای خاصی به رابطه عاطفی شما خواهد بخشید. مدتی به راه اشتباه رفته اید و وقت خود را بیهوره تلف کرده اید اکنون وقتی به گذشته فکر می کنید به اشتباه های خود پی می برید، از غصه خوردن کاری درست نمی شود با ارادۀ قوی و سرعت عمل اقدام کنید هنوز دیر نیست. به زودی شخصی وارد زندگی تان می شود تغییر دکوراسیون محیط کاری یا منزلتان حتمی خواهد بود. به همه کس و همه چیز عشق بورزید که عشق منجی شما خواهد شد.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز به یکباره مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته می شوند، شاید در ابتدای کار کمی دستپاچه شوید و ندانید چکار باید بکنید، اما خیلی زود به این نتیجه خواهید رسید که انگار اصلا برای این کارها زاده شده اید. شما به خوبی همه ی هماهنگی های لازم را انجام خواهید داد. این کار احساس قدرت خوشایندی به شما خواهد بخشید. احساساتی که برای مدت ها مخفی کرده بودید امروز ناگهان سربرخواهند آورد و راهی برای بروز خواهند یافت. بهتر است مواظب باشید این حس آزادی شما را به بی مسئولیتی در مورد رابطه عاطفیتان سوق ندهد. شما نزد همه عزیز هستید و در بعضی کارها سرمشق دیگران. هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد اما تا اتفاق نیفتاده شلوغ نکنید با این کار فقط باعث می شوید دیگران پشت سرتان صحبت کنند. به پدر و مادر خود توجه داشته باشید آنها به محبت شما نیاز دارند. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده بد نیست با یک مشاور گفت و گو کنید.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما برخلاف همیشه به راحتی احساسات واقعی خود را نشان می دهید. شما همیشه از وجود این احساسات آگاه هستید و می دانید که در اعماقتان به صورت بیان نشده باقی مانده و آتش این احساسات از درون شما را می سوزاند، اما احساس می کنید که بروز احساساتتان نشانه ی ضعف شما خواهد بود. امروز شما به همه ثابت خواهید کرد که قلبتان از سنگ ساخته نشده است و خودتان را برای بروز احساستان آزاد خواهید داشت. در امر تحصیل تنبلی نکنید و به این مسئله جدی تر بپردازید ، شخصی به شما سخت علاقمند است اما باید کمی صبر و حوصله داشته باشید ،صادق باشید و ارتباط خود را با او قطع نکنید ، به زودی با شخصی کاردان آشنا میشوید ، او برای پیشرفت کاری شما فرد مناسبی هست ، خواسته در دل می پرورانید که زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید، زمان نتیجه را مشخص میکند ، ناامید نباشید !

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

رفتارتان در حال حاضر به شما اجازه خواهد داد که به زندگی خودتان بهبود ببخشید. شما یاد گرفته اید که نسبت به ظاهر و اندام خود حساسیت بیش از اندازه نشان ندهید و خودتان را همین طور که هستید بپذیرید و از زندگیتان لذت بیشتری ببرید. امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد، پس کلمه هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. به زودی ملاقاتی خواهید داشت که در آن منافع بسیاری برایتان وجود دارد، مواظب معامله ای که در پیش دارید باشید خرید و فروش را به تاخیر بیندازید، برای کار ملک تا مدتی دیگر باید صبر کنید، به دنبال علایقتان بروید و از فرصت هایتان استفاده کنید، اینکه از کجا باید شروع کنید را خودتان بهتر از هر کسی میدانید، شما آرام و صبور هستید آدم عاقل فرصت نیک را به بخت نیک تبدیل میکند.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

شما طی هفته های آینده بسیار احساساتی و رمانتیک خواهید بود، انرژیتان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توانید از این فرصت برای حرارت بخشیدن به روابط زناشویی خود استفاده کنید. اگر هنوز مجرد باشید مواظب باشید بیش از اندازه احساساتی نشوید و خودتان را گرفتار موقعیت هایی نکنید که رهایی از آن برایتان دشوار باشد. اجازه ندهید احساسات خودتان و یا یک نفر دیگر کنترل زندگی شخصی شما رااز دستتان خارج کند. چشمهایتان را باز کنید و شکر گذار باشید. خیلی ها حسرت موقعیت پیش آمده برای شما را دارند. اگر به فکر ادامه تحصیال افتاده اید همین حالا اقدام کنید ماهی را هر وقت از آب بگبربد تازه است.مقام جدیدی به شما پیشنهاد میشود و به خودتان افتخار خواهید کرد در گفتار و عمل ثابت قدم باشید اگر به کسی وعده ای م یدهید حتما انجام دهید. مسافری از راه دور خواهد آمد.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما احساساتی بسیار قوی دارید و امروز با انرژی بسیار زیادی سعی در بیان آزاده ی احساسات خود دارید. رفتارهایی که از خودتان نشان می دهید باعث می شوند اطرافیانتان تعجب زده شوند، اما شما می توانید آنها را به راحتی از اصالت و واقعیت احساساتتان مطمئن کنید. مواظب باشید در این زمینه زیاده روی نکنید و این انرژی خود را تحت کنترل نگه دارید، چون ممکن است به راحتی خودتان را در وضعیتی گیر بیندازید که از آن پشیمان خواهید شد. به دنبال کسانی که ثروت زیادی دارند نروید، ارتباط با آنها برایتان سودی ندارد. به موضوعی فکر می کنید که فارغ شدن از آن برایتان مشکل است. بدون رو در بایستی تمام حرف هایتان را بگویید تا از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنید و وقتتان را بیهوده تلف نکنید. احتمال تغییر شغل و مکان برایتان وجود دارد به شرطی که واقعاً دنبالش باشید. سفری در پیش خواهید داشت. آنچه از دست داده اید به زودی به دست خواهید آورد.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان