کد مطلب: 30795

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران فردا | تعطیلی مدارس تهران ۲۹ آبان

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا | اعلام رسمی تعطیلی این مقاطع تحصیلی به علت آلودگی هوا و بارندگی

برخی از سایت های خبری و منابع معتبر در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات بعضی از شهرها و همچنین استان تهران در روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا خبر دادند. جزئیات این تعطیلی مدارس و ادارات را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا | اعلام رسمی تعطیلی این مقاطع تحصیلی به علت آلودگی هوا و بارندگی

در زمستان همیشه شهرهای پر جمعیت و مرکزی ایران دچار آلودگی هوا می شود. این آلودگی هوا گاهی به درجه هشدار رسیده و آژیر خطر را برای کودکان و میانسالان و افراد دچار بیماری خاص بصدا در می‌آورد. دولت سالهای زیادی است که تنها راه مبارزه با این معضل آلودگی را تعطیلی مدارس و گاها ادارات میدانسته است. امسال هم با آلوده شدن هوا و ایجاد مشکل تنفسی برای مردم راهکار تعطیلی مدارس روی میز آمد و دانش آموزان غیرحضوری بر سر کلاس درسشان حاضر شدند. خبر جدید دولت درباره تعطیلی مدارس رابا هم در سایت دیجی سرگرم می خوانیم.

شاخص آلودگی هوا در روزهای گذشته خصوصا در اصفهان بسیار بالا بوده و همین امر موجب تعطیلی مدارس و ادارات این شهر شده است. با توجه به  تعطیلی های هفته گذشته در اصفهان ایا شنبه ۲۷ ابان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

خبر تکمیلی////////////////////

تعطیلی مدارس امروز و فردا

تعطیلی مدارس سراسر ایلام | تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاهی غیرحضوری شد

به دلیل شدت بارش‌ها مدارس ابتدایی سراسر استان ایلام امروز غیرحضوری شد

تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاهی سراسر استان ایلام غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه ستاد بحران و مدیریت آموزش پرورش استان، با توجه به شدت بارندگی، تمامی مدارس و دانشجویان در سراسر استان غیرحضوری شد.

مطابق پیش بینی‌ها بارش‌های سیل آسا سراسر استان ایلام را گرفته است، بارش‌ها هم اکنون باعث اختلال تردد در سطح شهر ایلام شده است.

ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان گفت: با توجه به پیش بینی  بارندگی شدید در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی،  ضروری است، فردا دوشنبه کلیه کلاس های درس در کلیه مدارس و  در کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان تعطیل است

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران فردا دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج فردا

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران فردا دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲

آیا فردا دوشنبه ۲۹ آبان مدارس تعطیل است؟ /شاخص آلودگی کشور

در روزهای گذشته به دنبال افزایش شاخص آلودگی مدارس اصفهان و مشهد تعطیل گردیدند.

افزایش شاخص آلودگی باعث تعطیلی مدارس مشهد و اصفهان گردید در این گزارش به بررسی تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 29 آبان ماه پرداخته ایم.

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به خاطر آلودگی هوا، گرد و غبار یا برودت هوا اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از سال گذشته اعلام کردیم مدارس تعطیل نمی‌شود. کلاس‌های درس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شود.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در زمان آلودگی هوا به هیچ عنوان کلاس‌های درس نباید تعطیل شود، گفت: گرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است، اما تعطیل یا غیر فعال کردن مدارس باید آخرین اولویت باشد.

منبع: دیلی فوتبال

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی