کد مطلب: 30803

تعطیلی مدارس مشهد | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

اخبار فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا 30 آبان | اطلاعیه رسمی تعطیلی این مقاطع تحصیلی به علت هشدار قرمز هواشناسی

بارش های سیل آسا دیشب و امروز شبب شده است بسیاری از مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل شود. امروز هم خبرهای جدیدی از تعطیلی مدارس در استان ها و شهرستان ها به گوش می رسد که با هم در ادامه مطلب می خوانیم.

اخبار فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا 30 آبان | اطلاعیه رسمی تعطیلی این مقاطع تحصیلی به علت هشدار قرمز هواشناسی

خبر تعطیلی مدارس باز هم داغ شده است. در زمستان همیشه شهرهای پر جمعیت و مرکزی ایران دچار آلودگی هوا می شود. این آلودگی هوا گاهی به درجه هشدار رسیده و آژیر خطر را برای کودکان و میانسالان و افراد دچار بیماری خاص بصدا در می‌آورد. دولت سالهای زیادی است که تنها راه مبارزه با این معضل آلودگی را تعطیلی مدارس و گاها ادارات میدانسته است. امسال هم با آلوده شدن هوا و ایجاد مشکل تنفسی برای مردم راهکار تعطیلی مدارس روی میز آمد و دانش آموزان غیرحضوری بر سر کلاس درسشان حاضر شدند. خبر جدید دولت درباره تعطیلی مدارس رابا هم در سایت دیجی سرگرم می خوانیم.

حال با توجه به شروع بارش های سنگین در کشور باید منتظر اعلام تشکیل مجدد کمیته اضطرار تعطیلی مدارس اصفهان برای روز سه شنبه به دلیل سرمای هوا و بارش باشیم .این جلسه امروز هم حدود ساعت 18 برگزار خواهد شد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد .

سازمان هواشناسی برای غرب، جنوب غرب و جنوب کشور هشدار قرمز صادر کرد.

برف و باران همراه با وزش باد شدید اصفهان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:

از روز دوشنبه تا سه‌شنبه، ابرناکی، مه آلودگی، بارش باران، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد شدید و در برخی مناطق مستعد شرقی توفان و گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

برای اکثر مناطق استان و باشدت بیشتر اردستان، انارک، زواره، فریدونشهر، داران، خوانسار، شاهین شهر و میمه، چوپانان، خوروبیابانک، کاشان، دهاقان، سمیرم، ورزنه، نایین، اصفهان و شرق اصفهان، وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای، گرد و خاک محلی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا بواسطه گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس نوبت بعد از ظهر اهواز در روز دوشنبه

خوزستان بنا بر اعلام استانداری خوزستان فعالیت مدارس اهواز در نوبت بعد از ظهر در روز دوشنبه غیرحضوری شد.

استانداری خوزستان اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند با توجه به شرایط جوی مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر در شهرستان اهواز در روز دوشنبه مورخ ۲۹ آبان‌ماه غیر حضوری است. 

پیش از این مدارس نوبت صبح تمام مقاطع در استان خوزستان غیر حضوری اعلام شد. 

مدارس کدام مناطق خوزستان در نوبت بعد از ظهر تعطیل هستند؟

مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان و پیش دبستانی در شهرستان هندیجان، بهبهان و سردشت زیدون در نوبت بعد از ظهر تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،  به دنبال بارش شدید باران در خوزستان و تصمیم مدیریت بحران استان کلیه مقاطع تحصیلی خوزستان در نوبت صبح به صورت بر خط است.

اما به علت شدت بارندگی‌ها در چند نقطه از استان خوزستان علاوه بر نوبت صبح، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان و پیش دبستانی نیز در نوبت بعد از ظهر نیز تعطیل اعلام شد.

بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان هندیجان، با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید در روز دوشنبه مورخ و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، امروز دوشنبه تمامی کلاس‌های درس در کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی، کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها در نوبت عصر تعطیل می‌باشد و فرایند تدریس به صورت غیر حضوری و در بستر برنامه شاد انجام می‌گردد.

حسین آغاجری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روز دوشنبه کلیه کلاس‌های درس در کلیه مدارس و  در کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان در نوبت عصر به صورت غیرحضوری و از بستر برنامه شاد برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان، با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در روز دوشنبه و به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، ضروری است، دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ کلیه کلاس‌های درس در کلیه مدارس شهر سردشت و تمامی روستاهای زیدو در کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان و پیش دبستانی در نوبت بعد از ظهر تعطیل و به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار گردد.

منبع: فارس و ایسنا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی