کد مطلب: 30791

تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس تهران فردا | تعطیلی مدارس تهران ۲۹ آبان

تعطیلی مدارس تهران فردا | آیا مدارس تهران و البرز فردا تعطیل است ؟

در روزهای اخیر بدلیل آلودگی هوا مدارس تهران تعطیل اعلام شد. امروز هم با اعلام ورود سرمای بی سابقه به تهران و آلودگی هوا زمزمه های تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه 29 آبان 1402 به گوش می رسد. ججزئیات خبر تعطیلی مدارس تهران را با هم در ادامه مطلب می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران فردا | آیا مدارس تهران و البرز فردا تعطیل است ؟

تعطیلی مدارس تهران دلایل مختلفی دارد. تعطیلی مدارس تهران معظلی است که از اول پاییز و با شروع سرما و آلودگی هوا بوجود می آید. در چند روز اخیر آلودگی هوا باعث تعطیلی مدارس تهران شده است. آخرین جزئیات از تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 29 آبان 1402 را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

در پی آلودگی شدید هوا در روزهای اخیر خصوصا در شهرهایی همچون سیستان بلوچستان ، اصفهان ، تهران ، البرز و مرکزی شاهد تعطیلی مدارس در بعضی مقاطع تحصیلی و برخی مراکز استان ها بودیم که با توجه به استمرار آلودگی هوا و شرایط هوایی پایدار نیز با توجه به بالا بودن سطح آلاینده ها شاهد هوایی بسیار آلوده در استان های ذکر شده خواهیم بود .

که در واقع همین امر موجب تصمیم گیری های متعدد و برگزاری جلسه کمیته اضطرار به صورت هر روزه و مستمر خواهد شد .

باید منتظر اخبار تکمیلی در این زمینه باشیم و تا حد امکان از حضور در مراکز باز و در معرض هوای آلوده قرار نگیریم و از مواد مغذی برای کاهش اثرات آلودگی هوا استفاده کنیم و مراقب کودکان باشیم

تاکنون هیچ اعلام رسمی از مراجع ذی‌ربط و ادارات مربوطه درباره تعطیلی مدارس در روز دوشنبه به دنبال آلودگی هوا در اصفهان و سایر استان ها منتشر نشده است. با این حال، با توجه به شاخص‌های ناسالم آلودگی هوا و احتمال افزایش آلودگی در این  کلان شهرها، احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه وجود دارد.

تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 29 آبان بدلیل آلودگی و سرما

اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران و برف در نیمه شمالی استان از بعد از ظهر فردا (۲۹ آبان‌ماه) همچنین کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما و بخبندان شبانه خبر داد.

ایسنا: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، امروز تا ظهر فردا(۲۸ تا ۲۹ آبان‌ماه) وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار محلی رقیق پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا روز سه شنبه (۲۹ تا ۳۰ آبان‌ماه) با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان آسمان نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در نیمه شمالی استان بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف، گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

شایان ذکر است در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان از ۷ تا ۱۲ درجه سلسیوس پیش بینی میشود که با یخبندان شبانه همراه خواهد بود. از روز چهارشنبه تا پنج شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و روند افزایش غبار محلی پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با کمینه دمای   درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (  ‌ماه) با حداقل دمای   و حداکثر دمای   درجه سانتیگراد و طی ‌ (  ماه)   با حداقل دمای   و حداکثر دمای   درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایران چطور و دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی