کد مطلب: 30771

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

جزئیات تعطیلی مدارس فردا | آیا فردا مدارس تعطیل است؟

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا مجددا هوای تهران آلوده خواهد شد و یکشنبه آلوده‌ترین روز خواهد بود. این امر احتمال تعطیلی مدارس فردا را بر سر زبان ها انداخته است. آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس را با هم در ادامه میخوانیم.

جزئیات تعطیلی مدارس فردا | آیا فردا مدارس تعطیل است؟

تعطیلی مدارس با توجه به افزایش آلودگی ها بیشتر شده است. گرد و غبار سبب شده کیفیت هوای شهر مشهد هم‌اکنون با شاخص ۳۱۳ در شرایط خطرناک قرار داشته باشد. کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۱۳۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

در زمستان همیشه شهرهای پر جمعیت و مرکزی ایران دچار آلودگی هوا می شود. این آلودگی هوا گاهی به درجه هشدار رسیده و آژیر خطر را برای کودکان و میانسالان و افراد دچار بیماری خاص بصدا در می‌آورد. دولت سالهای زیادی است که تنها راه مبارزه با این معضل آلودگی را تعطیلی مدارس و گاها ادارات میدانسته است. امسال هم با آلوده شدن هوا و ایجاد مشکل تنفسی برای مردم راهکار تعطیلی مدارس روی میز آمد و دانش آموزان غیرحضوری بر سر کلاس درسشان حاضر شدند. خبر جدید دولت درباره تعطیلی مدارس رابا هم در شایت دیجی سرگرم می خوانیم.

آیا فردا مدارس تعطیل است؟

دوباره مدارس از روز یکم مهر ۱۴۰۲ بازگشایی شد و برخی از دانش آموزان به دنبال اخبار تعطیلی مدارس هستند.

بعضی از مدارس مناطق ایران به خاطر آلودگی هوا، برخی شهرها به علت گرد و غبار و دیگر شهرها نیز به دلیل سرما پارسال گهگاهی تعطیل و یا به صورت آموزش مجازی برگزار می شدند.

اما امسال یکی از مسئولین آموزش و پرورش اعلام کرده است که دیگر تعطیلات زیادی برای مدارس نخواهیم داشت و به ندرت و آن هم در شرایط حاد مدارس تعطیل می شوند.

تا این لحظه تنظیم خبر، فردا یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ مدارس تعطیل نیست و همه دانش آموزان باید در مدرسه حاضر بشوند.

آیا ۲۸ آبان ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ به خاطر آلودگی هوا، گرد و غبار یا برودت هوا اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

تعطیلی مدارس تهران فردا 28 آبان

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا مجددا هوای تهران آلوده خواهد شد و یکشنبه آلوده‌ترین روز خواهد بود.

اصغری همچنین گفت : بارش‌ها در سواحل دریای خزر سنگین خواهد بود. مسافران زودتر بازگردند. در مسیر بازگشت احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وی افزود : شدت بارندگی در جنوب کشور، سیستان‌وبلوچستان ، کرمان و هرمزگان بسیار قابل توجه است.

منبع: باغستان نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی