تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | یک روباه را انتخاب کنید تا بفهمید منطقی هستید یا حیله گر!!

اگر شما هم از علاقه‌مندان به تست‌های روانشناسی شخصیت از روی انتخاب تصویر هستید همراه ما باشید. کدام روباه را انتخاب می‌کنید؟

تست روانشناسی | یک روباه را انتخاب کنید تا بفهمید منطقی هستید یا حیله گر!!
کدخبر : 15501
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

روباه شماره ۱: واقع گرا عملی

اگر روباه یک را انتخاب کردید، به احتمال زیاد یک واقع گرا عملی هستید. شما حقایق را بر خیالات ترجیح داده و به راحتی تحت تأثیر ایده های غیرعملی قرار نمی‌گیرید.

شما رویکردی دقیق به زندگی داشته و اغلب انسانی هستید که دیگران برای راهنمایی یا مشاوره به شما مراجعه می‌کنند.

روباه شماره ۲: خیال پرداز

اگر دومین روباه توجه شما را به خود جلب کرد، به احتمال زیاد یک رویاپرداز تخیلی هستید. با ذهنی پر از ایده و خلاقیت. شما نمی‌ترسید خارج از چارچوب فکر کنید.

روباه شماره ۳: عملگرای متعادل

آیا سومین روباه را انتخاب کردید؟ احتمالاً یک عمل‌گرای متعادل هستید. شما بین عملی بودن و تخیلی بودن قرار دارید. شما می‌توانید خود را با موقعیت های مختلف وفق دهید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان