|

تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت

متولدین این ماه تو عشق و عاشقی خوش شانس ترین اند | تست شخصیت شناسی

آیا همه ما مشتاق عشقی نیستیم که صبور و مهربان باشد، کسی که باعث شود وقتی در اطراف هستیم، قلبمان تپش نرود؟

متولدین این ماه تو عشق و عاشقی خوش شانس ترین اند | تست شخصیت شناسی
کد مطلب : 41014

روانشناسی شخصیت امروز درباره متولدین ماه هایی هست که در عشق خوش شانس و در ایجاد روابط عالی هستند.

فیلم‌های عاشقانه قدیمی مانند The Notebook و Notting Hill با ایجاد انتظارات غیرواقعی درباره عشق، که در زندگی واقعی از بین می‌روند، ما را خراب کرده‌اند. با این حال، برخی از افراد هستند که “عشق در ستاره ها نوشته شده است” (به معنای واقعی کلمه). اگر شانس سختی دارید که روابط مثمر ثمر را تقویت می کنید، شاید زودیاک شما این کار را انجام دهد. به گفته اخترشناسان، علامت زودیاک شما جزئیات زیادی را در مورد شما آشکار می کند، حتی تشخیص اینکه آیا در عشق خوش شانس هستید یا نه.

اگر عشق شما را نادیده گرفته است یا با دلشکستگی های شدید روبرو شده اید، شاید زودیاک شما از جذابیت عاشقانه برخوردار نباشد. با این حال، برخی از علائم زودیاک از جمله برج سنبله، برج حمل و حوت، افسونگرهای طبیعی هستند که می دانند چگونه عشق مورد نظر خود را جذب کنند. این نشانه‌ها خواه به خاطر اشتیاق و شدتشان باشد یا احساس امنیت و ثبات، می‌توانند روابط را به زیباترین شکل هدایت کنند. هر نشانه ای نگرش خوش بینانه ای دارد که در هنگام یافتن همنوع خود به آنها خدمت می کند.

ببینید متولدین کدام ماه ها در عشق خوش شانس ترند

1. بهمن

اگر در جستجوی چندلر برای مونیکا خود هستید، به بهمن ماهی نگاه نکنید. دوست داشتن یک بهمن ماهی مانند این است که بهترین دوست خود را در اطراف خود داشته باشید – لازم نیست قبل از فاش کردن عمیق ترین رازهای خود و نشان دادن جنبه های مسخره خود دو بار فکر کنید. در حالی که بهمن ماه ها در روابط عاشقانه عالی نیستند، آنها همچنان تلاش می کنند تا شریک زندگی خود را با حرکات کوچک و متفکرانه احساس خاص بودن کنند.

با این حال، برای این علامت بسیار مهم است که فضا و زمان خود را بدست آورد. برای روابط طولانی مدت با دلوها، شرکای آنها باید بسیار فهمیده، خونسرد و حامی باشند. جایی برای ورود به فضای شخصی آنها و بمباران مکرر آنها وجود ندارد. یک دلو عاشق عملگرا است و همیشه صادقانه ترین کار را با آنها انجام می دهد.

2. اسفند

اسفند ماهی ها رمانتیک‌های سرسخت هستند که قبل از اینکه تمام تلاش خود را برای ابراز عشق انجام دهند، دو بار فکر نمی‌کنند! این علامت قلب آنها را در آستین آنها می پوشاند و همیشه در رابطه با روابط پر از شور و اشتیاق است. آنها دوست دارند زیبایی را در همه چیز و همه چیز ببینند، به همین دلیل است که به راحتی عاشق می شوند.

ماهی‌ها همیشه از شریک زندگی خود برای رشد و موفقیت در زندگی حمایت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا رابطه‌ای سالم و عاری از مشاجرات دراماتیک داشته باشند. در حالی که صدمه زدن به ماهی‌های حساس بسیار آسان است، اما مردم از زیر پا گذاشتن احساسات آنها احتیاط می‌کنند زیرا ممکن است هرگز شریکی به اندازه آنها فداکار پیدا نکنند. نگرش درست آنها نسبت به عشق آنها را واقعاً خوش شانس می کند!

3. فروردین 

اگر «عاشق شدن سر به پا» نقطه قوت کسی بود، آن برج حمل بود. آنها به راحتی شیفته افراد جدید می شوند و برای جذب آنها با جذابیت خود تلاش می کنند. عشق آریایی ها اغلب می تواند تهاجمی و مسلط باشد.

مقاومت در برابر مغناطیس خام آنها سخت است و حتی اگر احساسات آنها فوراً متقابل نباشد، آریایی ها با کاریزمای خود همه چیز را تغییر می دهند. در حالی که افراد متولد برج حمل، شریک زندگی خود را تا حد زیادی دنبال می‌کنند، اما در عوض از مطالعه مشابهی خوششان نمی‌آید. زمانی که کسی همیشه در اختیارشان باشد یا یک نفر به او فشار بیاورد، به راحتی خسته می شوند.

4. اردیبهشت

ثور همیشه قبل از غوطه ور شدن در عشق، آب ها را آزمایش می کند. با این حال، هنگامی که آنها در مورد کسی مطمئن شدند، دیگر راه برگشتی وجود ندارد! برج ثور (تقریباً) همیشه در روابط جدی هستند و به سختی می‌توانید پیدا کنید که آنها را در قرارهای غیررسمی یا رابطه‌های ارتباطی غافل کنند. آن‌ها نمی‌توانند از پس رنج و دلشکستگی برآیند، به همین دلیل است که وقت شیرین خود را صرف می‌کنند تا مطمئن شوند که شخص واقعاً ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

 

این افراد خوشحال و از خود راضی هستند، این افراد به دنبال شخصی هستند که یک بسته کامل باشد، شریکی که به جای ادغام در شخصیت آنها به اشتیاق، جاه طلبی و رشد آنها بیافزاید. رویکرد صبورانه و متفکر برج ثور نسبت به عشق به آنها کمک می کند تا شرکای باکیفیتی را جذب کنند که از لحاظ ضخیم و نازک به آنها می چسبند.

5. تیر

سرطان‌ها عاشقان فداکاری هستند که برای شاد نگه داشتن همسرشان دست به هر کاری می‌زنند، حتی اگر به این معنی باشد که رضایت و اصول زندگی خود را قربانی کنند. این افراد در جستجوی معشوقی هستند که باعث شود احساس کنند در خانه خود هستند و سرشار از شور و اشتیاق و شدت هستند. در حالی که بسیاری از شرکای وابسته و نیازمند محتاط هستند، سرطان‌ها با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنند.

رویکرد قدیمی آنها به عشق همچنین شامل لوس کردن شریک زندگی خود با هدایای غافلگیرکننده، قرارهای رویایی و غیره است. سرطان ها عاشق بودن را دوست دارند و به جرات می توان گفت که عشق مهمترین چیز در زندگی آنهاست. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد روابط رضایت بخش و پایدار هستید، یک سرطانی را امتحان کنید!

6.شهریور

اگر یک باکره عاشق شما شده است، خود را بسیار خوش شانس بدانید! وقتی نوبت به یافتن عشق می‌رسد، بسیار بدبین و شکاک هستند، باکره‌ها به‌عنوان پرشور یا شدید در رابطه با عشق شناخته نمی‌شوند. آنها علاقه (و تحمل) به روابط زودگذر ندارند و همیشه افرادی را جذب می کنند که به آنها امنیت و ثبات را برای زندگی ارائه می دهند. این طبیعت بسیار خاص (بخوانید بی قرار) در واقع به آنها کمک می کند تا یک شریک ایده آل پیدا کنند و آنها را از بسیاری دیگر از همتایان زودیاک خوش شانس تر می کند.

به دلیل استانداردهای بالا و طبیعت کمال گرا، افراد به سختی به معیارهای خود عمل می کنند. شریک باکره باید یک نوع چک لیست عملی را بگذراند تا مهر تاییدی دریافت کند. این علامت می تواند انتظارات آنها را واقع بینانه نگه دارد و به شرکای خود فرصت بیشتری برای پیشرفت بیشتر رابطه آنها بدهد. با این حال، این در واقع یک علامت زودیاک خوش شانس است!

منبع:سرگرمی روز

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین