تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | کدام یک از این پرستاران قصد جان بچه را کرده؟ پوآروها سریه بیان جواب بدن

اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا درعرض 9 ثانیه آزمون تشخیص پرستار قاتل را حل کنید. آیا می توانید پرستار قاتل را شناسایی کنید؟ با این حال، به یاد داشته باشید پاسخ آزمون تشخیص پرستار قاتل در پایین صفحه گذاشته شده است.

تست هوش | کدام یک از این پرستاران قصد جان بچه را کرده؟ پوآروها سریه بیان جواب بدن
کدخبر : 15278
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

پاسخ تست هوش در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش:

.

.

.

.

پاسخ آزمون

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید پرستاری که قصد قتل کودک را دارد تشخیص دهید؟ امیدواریم موفق شده باشید! به هر حال، اکنون زمان آن است که پاسخ را برای شما فاش کنیم.

پاسخ آزمون تشخیص پرستار قاتل: در نگاه اول شاید اغلب مردم پرستار سمت چپ را قاتل بدانند. به هر حال، او قاتل نیست و قصد کشتن کودک را ندارد. اما به پرستار سمت راست نگاه کنید! او در غذای کودک ماده سمی و کشنده ریخته است. به محض اینکه کودک غذا را بخورد می میرد. بنابراین قاتل پرستار بچه سمت راست تصویر است.

جواب-آزمون-تشخیص-قاتل

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان