روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | یک چادر سرخ پوستی انتخاب کن تا چیزایی ازت بگم که خودتم بمونی

یک چادر سرخ پوستی انتخاب کن تا چیزایی ازت بگم که خودتم بمونی بعد انتخاب میتونید نتیجه رو بخونید.

روانشناسی | یک چادر سرخ پوستی انتخاب کن تا چیزایی ازت بگم که خودتم بمونی
کدخبر : 15237
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

چادر 1

تبریک می گویم، شما چادر 1 را انتخاب کرده اید! این انتخاب نشان می دهد که شما احتمالا درونگرا هستید. شما برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستید و از گذراندن زمان تنها لذت می برید.

شما همچنین متفکر، درون نگر هستید و از غواصی عمیق در افکار خود لذت می برید. در حالی که برخی ممکن است این را منفی بدانند، اما در واقع یک نقطه قوت بزرگ است.

توانایی شما برای انعکاس و تحلیل می تواند به بینش های عالی و راه حل های نوآورانه منجر شود!

چادر 2

اگر چادر 2 را انتخاب کردید، نشان می‌دهد که بیشتر برون‌گرا هستید. برونگراها اغلب پروانه های اجتماعی هستند و در جمع دیگران شکوفا می شوند.

احتمالاً دایره وسیعی از دوستان دارید و از شرکت در بحث های پر جنب و جوش لذت می برید. این می تواند یک شمشیر دو لبه باشد، زیرا ممکن است گاهی اوقات نیاز خود را به تنهایی نادیده بگیرید.

با این حال، اجتماعی بودن و طبیعت برونگرای شما ویژگی هایی هستند که می توانند به مهارت های رهبری عالی منجر شوند!

چادر 3

اگر چادر 3 انتخاب شما بود، احتمالاً جایی در وسط طیف درونگرا-برونگرا قرار می گیرید که اغلب به عنوان یک آمیبورت از آن یاد می شود.

آمبیورت ها توانایی سازگاری با موقعیت های مختلف را دارند و هم در تنهایی و هم در جمع احساس راحتی می کنند.

این گاهی اوقات می تواند منجر به سردرگمی در مورد شخصیت واقعی شما شود، اما این یک ویژگی سازگاری فوق العاده است. شما می توانید در هر جایی قرار بگیرید و شما را همه کاره و انعطاف پذیر می کند!

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان