روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | شما چگونه عشق می ورزید و چطور عشق خود را نشان می‌دهید؟

در این تست تصویری شخصیت، متوجه می‌شوید که نوع عشق ورزیدن شما چگونه است تا آن را بهبود دهید.

روانشناسی | شما چگونه عشق می ورزید و چطور عشق خود را نشان می‌دهید؟
کدخبر : 15228
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

فقط کافی است به این به تصاویر نگاه کنید و دقت کنید که چه چیزی اول توجه شما را جلب می‌کند. سپس، توضیحاتی را بخوانید که با انتخاب شما مطابقت دارد تا روش منحصر به فرد خود را برای نشان دادن عشق کشف کنید. بیایید شروع کنیم با اینکه چه نوع عاشقی هستید و دریابیم که چگونه احساسات خود را در روابط بیان می‌کنید.

چهره‌ها

اگر چهره را دیدید، شما به طور کلی شخصیتی دارید که اهداف بزرگی دارد و به داشتن رویاهای بزرگ و دستیابی به اهداف مهم معروف هستید. در حالی که دیگران مشغول جزئیات و حاشیه هستند، شما یک برنامه قدرتمند و چارچوب بندی شده دارید.

همچنینی می‌شود درباره شما گفت که یک شخصیت با اعتماد به نفس هستید که متزلزل نمی‌شود و خلق و خوی رهبری دارد. درباره نوع عشق ورزیدن و زبان عشق شما باید گفت، زبان عشق شما وقت گذاشتن برای عزیزانتان است. این به معنی گرفتن ژست‌های رمانتیک کلیشه‌ای نیست.

درواقع شما برای داشتن زمان با کیفیت با معشوق خود برنامه ریزی می‌کنید، حتی اگر سرتان شلوغ باشد و پر از مشغله باشید. این نشان می‌دهد که آنها چقدر برای شما مهم هستند و تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که آن را درک کنند.

درختان

اگر ابتدا در تصویر درختان را مشاهده کردید، ممکن است در روابط عاشقانه گذشته خود با دوران سختی روبرو شده باشید که باعث می‌شود در روابط جدید محتاط باشید. شما بسیار حساس هستید و چیزهای کوچک عمیقاً روی شما تأثیر می‌گذارد. شاید جای زخم‌های روابط گذشته شما معلوم باشد، اما شما هنوز امید و ارزشی برای یک رابطه احساسی دارید.

شما از طریق به اشتراک گذاشتن احساساتتان به معشوق خود عشق می‌ورزید. برای شما به اشتراک گذاشتن ترس‌ها، فکرها و رویاهای طرفین بسیار مهم است، حتی بیشتر از کلمات یا حرکات محبت آمیز و عاشقانه. شما سعی می کنید از راه صداقت به معشوق خود عشق بورزید و عشق دریافت کنید.

گرگ

مردم اغلب شما را فردی پرشور و با اعتماد به نفس در بیان خواسته‌های خود توصیف می‌کنند. شما از صمیمیت فیزیکی لذت می برید و زندگی را مثل یک مهمانی می‌بینید. شور و نشاط شما تمام نشدنی است و همیشه درحال تعریف کردن خاطره و داستان‌های خود برای دیگران هستید.

زبان عشق شما لمس فیزیکی است و برای نشان دادن عشق خود، بیشتر از کلمات ارزش قائل هستید. شما از حرکات شیرینی برای نشان دادن عشق خود استفاده می کنید، مانند در آغوش گرفتن و نوازش کردن، که جنبه لطیف و عاشقانه شما را آشکار می‌کند.

ماه

دیدن ماه در این تصویر بیانگر این است که شما یک رویاپرداز هستید. شما عاشق هنر هستید، مانند نوشتن و آواز و نقاشی، و  هنرهای دیگران را تحسین می‌کنید. خلاقیت و معنویت الهام بخش شماست و می‌توان گفت زبان عشق شما هنر است.

شما ابراز عشق خود را به روش‌های خلاقانه انجام می‌دهید. و برای این روش در کار خلاقانه خود، عناصری از معشوق را در نظر می‌گیرید، مانند تقدیم یک شعر یا استفاده از رنگ چشم او در یک نقاشی. شما آشکارا درباره عشق خود صحبت نمی‌کنید، اما این در هنر شما مشهود است.

خانه

در یک رابطه، برای احساس امنیت و آرامش در خانه ارزش قائل هستید. گردش و بیرون رفتن برایتان ارزشی ندارد و خیلی شما را خوشحال نمی‌کند اما در عوض زمانی که با وسایل و فضا و افراد مورد علاقه خود در خانه خود هستید، از همه چیز خوشحال می شوید.

زبان عشق شما غذا است – شما عاشق آشپزی یا پختن غذا هستید، و حتی زمانی که مشغول هستید و سرتان شلوغ است با غذا دادن به یک فرد گرسنه عشق خود را به او ابراز می‌کنید. این روش خاص شما برای گفتن است: “من به تو اهمیت می دهم.”

نظر خود را در مورد آزمون زبان عشق به ما بگویید. نظر بدهید و به ما اطلاع دهید که ابتدا به چه چیزی توجه کرده‌اید. این تست سرگرم کننده را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید تا افکار او را نیز بدانید. این تست نشان می‌دهد که شما چه نوع عاشقی هستید، بنابراین باید با عزیزان خود انجام دهید، زیرا این فرصتی است تا آنها را بهتر بشناسید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان