روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | چهره شما در مورد شما چه می‌گوید؟

اعضای صورت شما و فاصله‌های آن‌ها از هم از نظر شخصیتی می‌تواند اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار دهد.

روانشناسی | چهره شما در مورد شما چه می‌گوید؟
کدخبر : 15114
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد. این تست‌ها می‌توانند از ابزارهای ساده تا ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از تصاویر، ویدئوها، صدا و سایر ابزارهای تشخیصی بهره بگیرند. تست‌های روانشناسی دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در مورد هر فرد بررسی می‌شود. برخی از این شاخص‌ها شامل خصوصیات شخصیتی، قابلیت‌های شناختی، عواطف و رفتارهای فردی، اضطراب، استرس و افسردگی و سایر اختلالات روانی و رفتاری است. در نتیجه، تست‌های روانشناسی یک ابزار مهم برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های روانی فرد است، که به کمک آن می‌توان بهبود روانشناسی و رفتار فرد را مدیریت کرد.

عرض و طول صورت شما – اعتماد به نفس

اگر پهنای صورت شما کمتر از ۶۰ درصد طول صورت تان باشد، ذاتاً محتاط هستید. از طرف دیگر، اگر پهنای صورت شما حداقل ۷۰ درصد طول آن است، به شما تبریک می گویم! شما اعتماد به نفس بالا و یک حس قدرت درونی دارید.

فاصله بین چشم و ابرو – دوستی

به فاصله بالای چشم و ابرو توجه کنید. اگر ابروهای شما بالاتر است، برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستید، در حالی که هنوز دوستانه به نظر می آیید و از نظر اجتماعی مهارت دارید. از سوی دیگر، ابروهای پایین نشانگر این است که به راحتی می‌توانید افکار و احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

فضای بین چشمان شما – تحمل

 اگر چشمان شما بازتر است، تحمل خطاها و اشتباهات بالایی دارید. سریع قضاوت نمی کنید، و به افراد اجازه می دهید فضای رشد و یادگیری را داشته باشند. اگر چشم‌هایتان نزدیک‌تر به هم باشند، ممکن است متوجه شوید که سطح تحمل شما کم است.

طول فیتروم – حس شوخ طبعی

 محل اتصال عمودی بین پایه بینی و لبه بالایی را اندازه بگیرید. اگر بلند است، ممکن است متوجه شوید که حس شوخ طبعی زیادی دارید. با این حال، اگر فیتروم شما کوتاه‌تر باشد، ممکن است متوجه شوید که نسبت به شوخی حساس‌تر هستید.

شکل لب‌های شما – سخاوتمندی

 اگر لب‌های پرتری دارید، ممکن است متوجه شوید که سخاوتمندتر هستید. اگر لب‌هایتان نازک‌تر هستند، ممکن است متوجه شوید که کمتر حرف می زنید و رک گو هستید .

شکل چین های چشم شما – دید شما به دنیا

 اگر چین های چشم زیاد تری دارید، ممکن است متوجه شوید که دیدگاهی تحلیلی به زندگی دارید. شما فهیم هستید و در تصمیم گیری سریع مهارت دارید.

اگر چین های چشمی نازک دارید، ممکن است متوجه شوید که در جهان بینی خود بیشتر کنش گرا هستید.

رنگ چشمان شما – شخصیت و کشش

اگر چشمان تیره رنگی دارید، دارای کاریزمای طبیعی هستید که دیگران را به سمت شما می کشاند. چشمان شما رسا هستند و تأثیری ماندگاری بر افرادی که ملاقات می‌کنید، می‌گذارد. اگر چشم‌های روشنی دارید، مردم شما را فردی تخیلی و خلاق می‌بینند، با ذهنی که همیشه پر از ایده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان