سایت هواداری باشگاه استقلال

تست تیزبینی

3 اختلاف این 2 عکس را تشخیص به جایزه بگیر!| تست تیز بینی

3 اختلاف این 2 عکس را تشخیص به جایزه بگیر!| تست تیز بینی

در تصویر معمای یافتن تفاوت ها، دختری را می بینید که در حال شستن ظروف است. 3 تفاوت بین عکس ها وجود دارد. آیا می توانید تمام تفاوت ها را در 10 ثانیه تشخیص دهید؟

بازی های فکری و تست های هوش تقویت کننده عالی برای خلق و خو هستند. از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این آزمون ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

تفاوت ها را تشخیص دهید

در بالا می توانید دو تصویر یکسان از دختری را در حال شستن ظروف مشاهده کنید. این دو تصویر در نگاه اول تقریبا یکسان به نظر می رسند. با این حال، اگر با دقت نگاه کنید، می بینید که تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. آیا می توانید معمای یافتن تفاوت ها را در طول 10 ثانیه حل کنید؟

چشم ها از جمله مهم‌ترین اعضای بدن هستند، اما امروز اغلب مردم سلامت و مراقبت از آنها را نادیده می گیرند. بنابراین ما شما را به انجام تست های بینایی دعوت می کنیم. این آزمون ها معمولا شامل فعالیت هایی است که نیازمند مهارت های چشم هستند، مانند جستجوی اشیاء در تصویر یا تمیزدهی به الگوهای مختلف. این فعالیت ها می توانند تمرینی خوبی را برای عضلات چشم ایجاد کنند و قدرت بینایی را افزایش دهند. همچنین تفریح و سرگرمی از جمله مزایایی دیگر تست های بینایی است. این بازی ها معمولا شامل الگوها، رنگ ها و تصاویر جالب و جذابی هستند که می توانند حال و هوای شما را تغییر دهند.

آیا توانستید تمام تفاوت‌ها را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید؟ چون 10 ثانیه شما تمام شده است.

 

به هر حال، تفاوت ها به شرح زیر است:

اگر این چالش را دوست داشتید، آن را خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذارید و آنها را نیز به چالش بکشید.

تفاوت-ها-1024x504

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها