کد مطلب: 30392

یکتا ناصر | یکتا ناصر و همسر سابقش | یکتا ناصر قبل از عمل

راز بزرگ طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی افشا شد | ماجرای اس ام اس‌های عاشقانه مشکوک در تلفن یکتا ناصر چه بود؟

فیلم جنجالی واقعی از لحظه دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی در اینستاگرام لو رفته است که همه هواداران را شوکه کرد. اگر موضوع دعوا را بفهمید حتما شما هم شوکه میشوید؛ خیانت! . این فیلم لحظه به لحظه اش تن شما را میلرزاند و میتوان گفت راز بزرگ طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی فاش شده است.

راز بزرگ طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی افشا شد | ماجرای اس ام اس‌های عاشقانه مشکوک در تلفن یکتا ناصر چه بود؟

یکتا ناصر بازیگر زن کشورمان است که در 12 آبان 1357 دیده به جهان گشود.یکتا ناصر سالیان قبل با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما ازدواج کرد و حاصل این وصلت یک دختر بانمک است. بتازگی شایعات زیادی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی به گوش می رسد. یکتا ناصر جدیدا استایل متفاوتی نسبت به قبل از طلاق خود میزند که توجه هواداران را به خود جلب کرده است. جدیدترین اخبار و تصاویر یکتا ناصر را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

فیلم جنجالی واقعی از لحظه دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی در اینستاگرام لو رفته است که همه هواداران را شوکه کرد. اگر موضوع دعوا را بفهمید حتما شما هم شوکه میشوید؛ خیانت! . این فیلم لحظه به لحظه اش تن شما را میلرزاند و میتوان گفت راز بزرگ طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی فاش شده است. اما باید گفت این فیلم سکانسی از فیلم جدیدی است که آقای هادی با بازی همسر سابقش یکتا خانم ساخته است.

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر 

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است، به صورت اتفاقی وارد بازیگری شد. او ۱۶۵ سانتی متر قد دارد.

خانواد یکتا ناصر 

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس است.

ازدواج یکتا ناصر 

یکتا ناصر در اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ ساله بود با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال ۱۳۹۰ شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر ۱۳۹۵ است.

یکتا ناصر

جدی شدن طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی با این پیام ها

عده‌ای از کابران فضای مجازی با استوری یکتا ناصر حدس زدند که او از منوچهر هادی جدایی شده و حالا واکنش منوچهر هادی به خبر جدایی قوت بخشیده است.

یکتا ناصر در سالهای اخیر در حواشی مختلفی را تجربه کرده است.

یکتا ناصر از جمله بازیگرانی است که در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر شناخته شده فعال است. یکتا ناصر چند سال قبل با منوچهر هادی ازدواج کرد و او منوچهر هادی در آثار مختلفی با یکدیگر همکاری کردهند. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی پیچیده و علیرغم اینکه در برهه ای منوچهر هادی آن را تکذیب کرد اما هر چند وقت یکبار بحث آن دوباره داغ می شود. تازه ترین خبر درباره یکتا ناصر را در ادامه بخوانید.

یک روز پس از آنکه یکتا ناصر متنی درباره نبخشیدن و فراموش کردن منتشر کرد، منوچهر هادی با بازنشر آن، به متن یکتا ناصر واکنش نشان داد.

عده‌ای از کابران فضای مجازی با استوری یکتا ناصر حدس زدند که او از منوچهر هادی جدایی شده و حالا واکنش منوچهر هادی به خبر جدایی قوت بخشیده است.

یکتا ناصر

شایعه جدایی این زوج از ماه‌ها قبل شروع شد و ماه گذشته منوچهر هادی با انتشار پستی که در آن یکتا ناصر را «همسرم» خطاب کرده بود به این شایعات پایان داد، اما حالا به نظر می رسد یا این زوج جدا شده اند و یا میان آنها جنگی عاطفی در گرفته که آن را به فضای مجازی هم کشانده اند.

عکس جدیدی از منوچهر هادی درحال کتک زدن یکتا ناصر در سوشال مدیا منتشر شده است که باعث حیرت و تاسف همه هوادران این زوج هنری شده است. باید گفت این عکس پوستری از ساخته جدید منوچهر هادی می باشد و هیچگونه ارتباطی به حواشی اخیر زندگی خصوصی یکتا ناصر ندارد.

استوری آخر یکتا ناصر حجت را تمام کرد؟

موضوع با همین تایید و تکذیب های زیر پوستی طرفین ادامه داشت تا اینکه استوری اخیر یکتا ناصر، حجت را برای همه تمام کرد. البته همچنان در لفافه. چرا که عموما اینگونه اخبار با تایید و تکذیب علنی، رسمی تلقی می شوند نه اینکه صرفا با قالب کنایه وار اینچنینی!

اما به هر شکل در موقعیتی نظیر موقعیت یکتا ناصر و منوچهر هادی که نگاه عموم مردم به جدایی آنها از یکدیگر معطوف است، تمام حرف ها و سخنانشان آنها ولو غیر مستقیم، مورد تحلیل و واکاوی قرار می گیرد. لذا بعید است که آنان نیز بر این امر واقف نباشند و ناخواسته بر شایعه ای دامن بزنند.

در رابطه با شایعه ی طلاق این زوج براتون صحبت کردیم ولی بگیم از عاشقانه هاشون که برای خیلی ها جالب و جذاب بود و  اکثرا این زوج رو از موفق ترین ها در سینمای ایران میدونستن چرا که که خب بعد از ازدواجشون هم خیلی زود بچه دار شدن در حالی که این موضوع زیاد بین بازیگرها مرسوم نیست یعنی شاید دم به تله بدن و ازدواج کنن ولی خب به این زودی ها بچه دار نمیشن، دختر خانوم این زوج هم صوفیا خانوم نام داره. یه زمانی هم کلیپ زیر در خصوص زندگی جالب این زوج که با شوخی آقای هادی همراه هست بسیار وایرال شده بود.

یکتا ناصر

یکتا ناصر از تلویزیون تا سینما

بعد از اولین تجربه، سال 1377 دوباره در سریال عید آن سال ها بازی کرد تا اینکه سال 1380 با فیلم سینمایی ساقی بازی در سینما را نیز تجربه کرد.او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصردر سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

منبع: دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند
  • رضارزان ارسالی در

    نه دروغه چراکه هرفرد درکره شمالی موقع بدنیااومدن صدمیلیون دلار پول توحسابشه ودرپانزده سالگی پانصدمیلیون دلار دولت بهش بلاعوض وام میده وهجده سالگی نهصدمیلیارددلاردیگه دولت بهشون پول میده ودربیست سالگی هرفرد کره شمالی یه جت شخصی از دولت هدیه میگیره واگه ازدواج کنه دویست میلیارددلار جایزه میگیره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی