قیمت طلا | قیمت طلا در بازار

قیمت طلا طوفان کرد | قیمت طلا امروز 14 آبان ماه چقدر است؟

قیمت طلا طوفان کرد | قیمت طلا امروز 14 آبان ماه چقدر است؟
کدخبر : 15009
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت طلا از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است. قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند. چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت. اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

روز گذشته بازار طلا در بیشتر قطعات و وزن‌ها با روند نزولی همراه شد. دیروز کاهش قیمت دلار، قیمت طلا و سکه را وادار به عقب‌نشینی کرد. روند تقاضا نیز افزایش قیمت محدودی به سکه‌های سبک داد.

قیمت طلا و سکه روز گذشته با کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت دلار همراه شد. روز گذشته کاهش قیمت بازار طلا، سکه‌ بهار را هم در کانال پایین‌تر نشاند.

جمعه ۱۲ آبان، بعد از پایان سخنرانی دبیرکل حزب‌‌الله لبنان قیمت دلار و سکه در بازار پشت خطی کاهشی شد و طلای جهانی و نفت نیز تا حدودی نزولی شدند؛ به همین دلیل بسیاری از بازیگران بازار طلا برای روز گذشته احتمال شکل‌گیری روند نزولی را داده بودند. گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش‌ این گزارش با رقم ۱۹۹۲ دلاری در حال معامله است. با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در روز جاری رقم طلای جهانی تغییر قیمتی نخواهد داشت و فعلا دلار تنها لیدر بازار فلز زرد است.

سکه بهار، پرچمدار بیشترین افت قیمت

روز گذشته ۱۳ آبان قیمت سکه امامی با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار نیز افت ۶۰۵ هزار تومانی داشت. این مقدار کاهش، قیمت سکه بهار را از کانال ۲۶ میلیونی پایین کشید و این قطعه با قیمت ۲۵ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان معامله شد.

روز گذشته نیم‌‌سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز رشد ۴۰ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۱۰ میلیون و ۶۲۶ هزار تومانی ایستاد. سکه گرمی با افزایش ۲۰ هزار تومانی با قیمت پنج میلیون و ۸۷۰ هزار تومان معامله شد.

توازن حباب و قیمت در خانواده‌ سکه‌ها

دیروز قیمت طلا نیز کاهش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۲۲۵ هزار تومان افت با رقم ۱۰ میلیون و ۶۷۴ هزارتومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۵۰ هزار تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۴۶۵ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۳۳ هزار تومان معامله شد.

در سیزدهمین روز آبان، حباب قطعات سکه توازن بالایی با قیمت قطعات سکه داشت. حباب سکه امامی ۱۷۶ هزار تومان و سکه بهار ۱۸۵ هزار تومان کاهش داشت. نیم‌سکه ۲۵۷ هزار تومان،‌ ربع سکه ۱۴۴ هزار تومان و سکه گرمی ۷۱ هزار تومان افزایش حباب داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان