سایت هواداری باشگاه استقلال

فروش فوری خودرو | فروش فوری ایران خودرو | فروش فوری اقساطی

فروش فوری خودرو با شرایط اقساطی و تحویل یکروزه | حراج بزرگ کرمان موتور زیر قیمت کارحانه

فروش فوری خودرو با شرایط اقساطی و تحویل یکروزه | حراج بزرگ کرمان موتور زیر قیمت کارحانه

شرکت خودروسازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 را با شرایط ویژه آغاز نمود.

بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

شرکت خودروسازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 را با شرایط ویژه آغاز نمود.

جزئیات و شرایط اقساط:

فروش فوری خودروفروش فوری خودرو کارکرده

وی افزود: بنابراین اکثر سرمایه گذاران در بازار خودرو که در سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل فاصله قیمتی کارخانه و بازار خودروها ثبت نام کرده بودند وقتی می‌بینند فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار تنها یک تا دو درصد است و حتی در مواردی کمتر از قیمت کارخانه هم شده است، دیگر تمایلی به خرید از سامانه ندارند. از سویی دیگر می‌ترسند که قیمت در بازار کمتر هم شود.

موتمنی گفت: در حال حاضر در بازار هم معاملات به دلیل بحث واردات خودرو در نقطه صفر است و مردم منتظر آئین نامه و جزئیات واردات خودرو هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خریدار و فروشنده بلاتکلیف هستند و با شروع واردات نه تنها بازار خودرو رونق می‌گیرد بلکه خریدار و فروشنده هم تکلیف خود را می‌دانند.

فروش فوری خودروفروش فوری خودرو با شرایط اقساطی

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران در مورد اینکه با توجه به کاهش استقبال مردم از خرید خودرو، شرکت‌ها از چه طریقی می‌توانند خودروی خود را بفروشند، گفت: زمانی که مشتری کم می‌شود شرکت برای فروش محصولات خود فروش قسطی می‌گذارد و پیش بینی می‌شود که این اتفاق در بازار ایران هم رخ دهد؛ به عنوان نمونه یکی از خودروهای شرکت کرمان موتور در بازار ۲۰۰ میلیون تومان کمتر از کارخانه است بنابراین به صورت لیزینگی می‌فروشند.

موتمنی تاکید کرد: در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد و خودروهای خارجی به صورت واقعی وارد بازار شوند و به نوعی عرضه خودرو افزایش یابد قطعاً قیمت‌ها در بازار روند نزولی را ادامه خواهند داد.

 رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت نیز سال گذشته وعده داده بود که با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود قیمت کارخانه و بازار خودروها به هم نزدیک شود از پاییز ۱۴۰۲ فروش اقساطی خودروها کلید خواهد خورد.

«نیما مؤمنی»، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در جریان رویداد رونمایی از فیدلیتی پرستیژ در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز، در مورد این که چه میزان با کمبود و عدم تخصیص ارز، در ایجاد مشکل در تولید گروه بهمن در نیمه دوم سال تأثیر گذاشته؟ عنوان کرد: «گروه بهمن در هر صورت تلاش می‌کند تمام تعهدات خود را ایفا و مطابق با برنامه تولید پیش برود.»

فروش فوری خودرووی در ادامه افزود: «چرخه تولید تا زمانی که موجودی قطعه در انبارها به پایان برسد ادامه دارد، اما عدم تخصیص ارز می تواند تداوم تولید را با مشکل مواجه کند.»

همچنین مؤمنی در مورد گسترش شبکه خدمات پس از فروش بیان داشت: «گروه بهمن در تمامی استان‌ها و کلان شهرها و همچنین مرکز شهرها نمایندگی دارد و همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات پس از فروش را ارائه کنیم.»

آغاز مهلت فروش اقساطی محصولات دلبر کرمان موتور | کرمان خودرو های شاسی بلندش را 300 میلیون زیر قیمت به فروش گذاشت!

آغاز مهلت فروش اقساطی محصولات دلبر کرمان موتور | کرمان خودرو های شاسی بلندش را 300 میلیون زیر قیمت به فروش گذاشت!

وی در ادامه گفت: «با این حال، ظرفیت و موجودی خودروسازان متفاوت‌ است، اما اگر وضعیت فعلی بهبود پیدا نکند و مشکل ارز همچنان وجود داشته باشد، گروه بهمن هم با چالش مواجه می‌شود.»

در ادامه این رویداد، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن همچنین در خصوص علت عدم حضور دیگنیتی پرستیژ در آخرین عرضه سامانه یکپارچه فروش اظهار کرد: «تمام ظرفیت تولید یک‌ساله این محصول در اولین مرحله فروش در سامانه تکمیل شده است. این عدم حضور در مرحله دوم به دلیل جلوگیری از معوقات است که در مقابل مردم شرمنده نشویم.»

مؤمنی همچنین ضمن اشاره به اینکه، از دیدگاه گروه بهمن یکی از شیوه‌های فروش که منجر به تعدیل قیمت در بازار خواهد شد بورس‌ کالا بوده، افزود: «قصد داریم محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانیم، اما با این حال، بهترین روش، فروش در بازار آزاد است که با توجه وضعیت و قوانین در حال حاضر امکان پذیر نیست.»

همچنین مؤمنی ضمن اشاره به زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 اضافه کرد: «اما با توجه به برخی پارامترها از جمله قیمت ارز و نامشخص بودن قیمت گذاری، هنوز بازه قیمتی این خودرو مشخص نشده است و تا به ثبات نرسیدن پارامترهای قیمت نمی‌توان قیمت قطعی یا حدودی را اعلام کرد

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها