روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | عمرا اگه میدونستی فاصله بین انگشتان تمام سرنوشت و رازاتو لو میده

عمرا اگه میدونستی فاصله بین انگشتان تمام سرنوشت و رازاتو لو میده

روانشناسی | عمرا اگه میدونستی فاصله بین انگشتان تمام سرنوشت و رازاتو لو میده
کدخبر : 14850
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد. این تست‌ها می‌توانند از ابزارهای ساده تا ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از تصاویر، ویدئوها، صدا و سایر ابزارهای تشخیصی بهره بگیرند. تست‌های روانشناسی دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در مورد هر فرد بررسی می‌شود. برخی از این شاخص‌ها شامل خصوصیات شخصیتی، قابلیت‌های شناختی، عواطف و رفتارهای فردی، اضطراب، استرس و افسردگی و سایر اختلالات روانی و رفتاری است. در نتیجه، تست‌های روانشناسی یک ابزار مهم برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های روانی فرد است، که به کمک آن می‌توان بهبود روانشناسی و رفتار فرد را مدیریت کرد.

میدونستی فاصله بین انگشت‌هات میتونه شخصیتت رو لو بده!!

آیا می‌دانستید فاصله بین انگشتان می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی شما را آشکار کند؟ شکاف بین انگشتان شما نیز می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد شما آشکار کند. از ماهیت اصلی شما گرفته تا رازهای پنهان شما، دستان شما تقریباً هر چیزی را به شما می‌گوید.

۱. فاصله بین انگشتان اشاره و وسط

اگر فاصله بین انگشت اشاره و وسط زیاد باشد، نشان می‌دهد که شما یک شروع کننده هستید. شما فردی هستید با مهارت‌های گروهی عالی و مشتاق شروع پروژه های جدیدی که از صفر شروع می‌شوند.

شما تمایل دارید تصمیمات خود را مستقلانه بگیرید و به دیگران وابسته نباشید. این افراد معمولا بسیار جاه طلب هستند و بیش از هرچیزی استقلال برایشان مهم است.

نکته بعدی که جالب توجه است، حلق و خوی اجتماعی شما است. شما در عین اینکه بسیار مردمی هستید، اما از تنهایی هم لذت می‌برید. در واقع شما ترجیح می‌دهید تنها باشید تا از دخالت دیگران در زندگی خود جلوگیری کنید.

۲. فاصله بین انگشتان وسط و حلقه

اگر فاصله بین انگشت وسط و انگشت حلقه زیاد باشد، نشان می‌دهد که کمتر از آنچه دیگران فکر می‌کنند تحت تأثیر قرار می‌گیرید. شاید باور داشته باشید که قرار نیست زندگی مطابق انتظارات شما پیش برود و احتمال دارد در زندگی خطرات مالی یا عاطفی بزرگی را متحمل شوید.

شما بسیار ماجراجو، جاه طلب و پر جنب و جوش هستید. معمولاً اهداف خود را زود می شناسید و در حین حرکت به سمت هدفتان در مقابل هیچ چیز یا برای هر چیزی که به سراغتان می آید متوقف نمی‌شوید. شما کمتر نگران آینده هستیدو برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، بیشتر عمل محور هستید.

۳. فاصله بین انگشتر و انگشت کوچک

اگر فاصله بین انگشت حلقه و انگشت کوچک زیاد باشد، نشان می‌دهد که ممکن است بسیار مستقل باشید (بیش از هر فاصله انگشتی). دوست دارید کارهایی انجام دهید که شما را از جمعیت جدا کند. شما دوست ندارید از جمع پیروی کنید.

ممکن است مردم اغلب شما را عجیب و غریب بدانند. دوست دارید از آزادی شخصی لذت ببرید. دوست ندارید در چارچوب قانون قرار بگیرید یا برای انجام کاری که می‌خواهید محدود شوید. شما نیاز شدیدی به ابراز وجود و ابراز کردن خود دارید.

شما به سرعت از افرادی که سعی در کنترلتان دارند دور می‌شوید. معمولاً بازیگران و افراد مشهور بین انگشت حلقه و انگشت کوچک خود فاصله بسیار زیادی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان