وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه بدون ضامن و سپرده | وام قرض الحسنه با تحویل فوری هدیه دولت ویژه این افراد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید یک ساله اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد. اعطای این وام هیچگونه ارتباطی به وام ازدواج پرداختی بانک مرکزی ندارد؛ بنابراین دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند علاوه بر تسهیلات ازدواج بانک مرکزی، از این تسهیلات نیز برخوردار شوند.

وام قرض الحسنه بدون ضامن و سپرده | وام قرض الحسنه با تحویل فوری هدیه دولت  ویژه این افراد
کدخبر : 14844
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید یک ساله اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد. اعطای این وام هیچگونه ارتباطی به وام ازدواج پرداختی بانک مرکزی ندارد؛ بنابراین دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند علاوه بر تسهیلات ازدواج بانک مرکزی، از این تسهیلات نیز برخوردار شوند.

داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تمدید یک ساله اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در راستای جوانی جمعیت، تحقق و ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تفاهم یک‌ساله با بانک قرض الحسنه رسالت، به دانشجویانی که از تاریخ 1400/7/1 به بعد عقد دائم کردند، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اعطا کرد. با توجه به تعاملات صورت گرفته با بانک قرض‌الحسنه رسالت، اعطای این تسهیلات به مدت یک سال تمدید شد.

دانشجویان متقاضی باید درخواست خود را کمافی السابق در سامانه ساجد به نشانی الکترونیکی http://sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ تمامی مراحل اعطای تسهیلات ازدواج  دانشجویی در بانک مذکور به صورت غیرحضوری بوده و همانند فرآیند و مراحل اخذ تسهیلات تأمین شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است: اعطای این وام هیچگونه ارتباطی به وام ازدواج پرداختی بانک مرکزی ندارد؛ بنابراین دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند علاوه بر تسهیلات ازدواج بانک مرکزی، از این تسهیلات نیز برخوردار شوند.

بانک گردشگری به منظور حمایت از مشتریان و تنوع بخشی به سبد کالاها و خدمات خود طرح تسهیلاتی «کارما» را تدارک دیده است. تمامی شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی امکان درخواست این وام را برای کارکنان خود دارند.

 افرادی که مایل به دریافت وام طرح کارما هستند بهتر است در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی بوده و نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده 40 درصد اعلام شده است.

درباره جزئیات سه روش پرداختی وام طرح کارما بدانید

این طرح به سه طریق به شرکت‌ها و ارگان‌های دارای حساب نزد بانک گردشگری که حقوق و مزایای کارکنانشان را از این مجموعه پرداخت می‌کنند، تعلق می‌گیرد. یک روش اعطای تسهیلات به میزان مشخصی از حقوق و مزایای ثابت هر کارمند مجموعه که به وی پرداخت می‌شود، مربوط بوده و بازپرداخت آن از محل حقوق ماه‌های آتی آن شخص است.

روش دیگر به اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت براساس گردش حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت مجموعه از طریق شرکت برمی‌گردد. روش سوم نیز اعطای تسهیلات به کارکنان از محل منابع قرض الحسنه ویژه شرکت نزد بانک است. در این روش ارگان‌هایی که وجوهی را نزد بانک در حساب قرض الحسنه خود پس انداز کرده‌اند، این امکان را دارند با معرفی متقاضیان واجد شرایط، از بانک درخواست کنند که از محل حساب‌شان به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند.

بانک گردشگری از جمله بانک‌های خصوصی فعال و معتبر کشور است که انواع خدمات مرتبط با بانکداری الکترونیک، محصولات و خدمات عمومی و ویژه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه ارائه دهنده انواع تسهیلات مرتبط با حوزه گردشگری و … به متقاضیان واجد شرایط است.

طرح مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند براساس جدول زیر با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه طرح نهال / طرح مهربانی) افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهرمند شوند. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از سه ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان