پریناز ایزدیار و همسرش | پریناز ایزدیار در شهرزاد | بچه پریناز ایزدیار

عکس جنجالی پریناز ایزدیار بعد از جراحی زیبایی اش | پریناز ایزدیار رنگ چشمش را عوض کرد

پریناز ایزدیار عکس جدید با آرایش غلیط منتشر کرد‌.

عکس جنجالی پریناز ایزدیار بعد از جراحی زیبایی اش | پریناز ایزدیار رنگ چشمش را عوض کرد
کدخبر : 14775
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

به گزارش سایت دیجی سرگرمیپریناز ایزدیار بازیگر خوش چهره کشور است. پریناز ایزدیار در چند سال اخیر کارنامه هنریش حسابی درخشید.  پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد در نقش شیرین خوش درخشید.  پریناز ایزدیار در حال حاضر مجرد است . همسر پریناز ایزدیار را در ادامه میبینم. 

پریناز ایزدیار و همسرش

استفاده از لوازم آرایش این روزا در سطح جهانی داره خیلی زیاد میشه و یه جورایی قایم کردن خودمون پشت این مواد داره مرسوم میشه و جالبه که در کشورهایی مثل کره حتی مردها هم ارایش میکنن و در برخی از مواقع حتی میکاپشون هم بیشتر هست حالا ما با کره کاری نداریم در خصوص خانوم ها میگیم که احتمالا از عواقب وابستگی به آرایش در اون ها اطلاع داشته باشید که یه جوری اعتماد به نفس خیلیاشون گرفته شده که حتی حاضر نیستن تا سره کوچه هم بدون آرایش برن که این موضوع میتونه بی نهایت ناراحت کننده باشه.

اما جالبه که این موضوع میکاپ و آرایش در برخی از بازیگرها هم به شدت به چشم میخوره و ما خیلی از اون ها رو میبینیم که با آرایش های غلیظ و آنچنانی ظاهر میشن که خب در خیلی از موارد برای طرفدارهای خودشون هم این موضوع عجیبه که چرا؟ چون این دوستان بالاخره زیبا بودن که بازیگر شدن چرا که زیبایی یکی از موارد لازم برای ورود به این عرصه هست، حالا چرا این دوستان هم به این جور لوازم وابسته هستن؟ از اینا که بگذریم پریناز ایزدیار رو همه میدونن که یه بازیگر نچراله و جالب هم هست که آرایش های مورچه ای مثل عکس زیر داره بنابراین از پریناز خانوم و امثال ایشون باید الگو بگیریم نه دوستان غلیظمون!

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار را بیشتر بشناسید

جالبه که در برخی از اوقات کارهایی رو از سلبریتی محبوبمون میبینیم که یه وجه ی دیگه شخصیت اون رو بهمون نشون میده که شاید قبل از این نمیدونستیم مثلا خیلی از طرفدارهای سام درخشانی این روزا یه شخصیت جالب و تازه از این بازیگر رو دارن مشاهده میکنن وقتی که استوری های طنز و بامزه میذاره و حتی نکته ی جالب ترش جمع کردن کمک های نقدیه برای افرادی که نیازمند واقعی هستن که حتی توی این شرایط هم بامزه هست، مثلا همین اواخر برای یه فردی که برای درمان نیاز به کمک داشت شماره کارت گذاشت استوری و هزینه جمع شد و جالبه که در آخر از همه تشکر کرد و گفت کاش شماره کارت خودمو میدادم!

خیلی ها هستن که این عادت رو دارن که وقتی یه لباس رو تو یه مراسمی میپوشن دیگه برای مراسم دیگه اون رو نمیپوشن و مطخئنا از این افراد اطرافتون دید و یا شاید حتی خودتون یکی از اون ها باشید ولی شما فکر کنید که برای یه مراسمی مثل عروسی میلیون ها تومن پول میدین به یه لباس مجلسی و بعد پنج ماه بعد به یه عروسی دیگه دعوت میشین و دوست ندارین که دیگه اون لباس رو که براش اون همه هزینه کردین رو بپوشین چون تکراریه! اما خب پریناز ایزدیار یکی از افرادی بود که با این موضوع مقابله کرد و به عنوان بازیگر که یه عالمه نگاره و دوربین روش هست توی دو تا مراسم مختلف لباس تکراری پوشید!

پریناز ایزدیار در سال های اخیر به خوبی تونسته ثابت کنه که از اون دسته از بازیگرهاست که از پس هر نقشی برمیاد و باید به اون فردی که برای اولین بار استعداد این بازیگر رو کشف کرده مرسی گفت چرا که شما فکر کنید که ما شهرزاد، زمانه، ابد و یک روز و... یه عالمه فیلم دیگه رو بدون حضور پریناز ایزدیار داشتیم اصلا مگه قشنگ میشدن؟ این روزا هم که "سه کام حبس" با حض.ور این بازیگر حسابی ترکوند و تونست رضایت حداکثری بیننده ها رو جلب کنه و تبدیل بشه به یکی دیگه از موفقیت های خانوم بازیگر توی کارنامه ی کاری درخشانش که پر از ستاره هست.

زیبایی فوق العاده پریناز ایزدیار 

اما یه موضوعی که راجبه پریناز ایزدیار وجود داره این هست که پریناز خانوم در وهله ی اول با تلویزیون دیده شد و احتمالا هم بدونید که با سریال "زمانه" بود ولی خب بعد از این کار خانوم به کلی دیگه کوچ کرد سمت سینما و سینمای خانگی و دیگه شاهد هنرنمایی ایشون توی تلویزیون نبودیم در حالی که این جعبه ی جادویی بیشترین مخاطب رو داره و خب خیلی ها هستن که دوست دارن ایشون رو در این قاب ببینن که امیدواریم برای این موضوع یه اقدامی کنن و دل مخاطب هاشون رو در این زمینه به دست بیارن. حالا در ادامه میخواهیم به برخی از حواشی این بازیگر دوست داشتنی و زیبا رو بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان