حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

عیدی جذاب دولت برای بازنشستگان | افرایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کلید خورد | در این سایت فیش حقوقی خود را نگاه کنید + لینک

با توجه به فعالیت زیادی از افراد در شرکت های خصوصی حقوق و بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی از پر چالش ترین مباحث دولت هاست. در ادامه به آخرین خبر از بازنشستگان تامین اجتماعی می پردازیم.

 عیدی جذاب دولت برای بازنشستگان | افرایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کلید خورد | در این سایت فیش حقوقی خود را نگاه کنید + لینک
کدخبر : 14712
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

حقوق بازنشستگان ممکن است بسته به قوانین و مقررات هر کشور و نظام بازنشستگی متفاوت باشد اما در ایران حقوق بازنشستگان یکی از مسائل پر حاشیه و پر بحث هر دولت است.بنا به گفته افراد حقوق بازنشستگان در ایران ناچیز است و همیشه بازنشستگان شاکی هستند.تعیین حقوق بازنشستگان در ایران به عوامل بسیاری وابسته است.در ادامه به آخرین اخبار از حقوق بازنشستگان می پردازیم.

بازنشستگان تامین اجتماعی نقش مهمی در جامعه دارند و به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند. سازمان تأمین اجتماعی در ایران مسئول پرداخت و مدیریت بیمه‌ و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، است. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس فرمولی تعیین می‌شود که عواملی مانند سابقه کار، حقوق ماهیانه، سن بازنشستگی و سقف پرداختی در نظر گرفته می‌شوند.

با توجه به فعالیت زیادی از افراد در شرکت های خصوصی حقوق و بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی از پر چالش ترین مباحث دولت هاست. در ادامه به آخرین خبر از بازنشستگان تامین اجتماعی می پردازیم.

سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: پرداخت ۲۵درصد مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران در سال جاری و همزمان با افزایش سالانه مستمری‌ها در احکام بازنشستگان اعمال شده و در عمل متناسب‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به طور کامل صورت گرفته و از ابتدای سال جاری به تمام مشمولان در حال پرداخت است.

برای دریافت فیش حقوقی میتونید به سایت tamin.ir مراجعه کنید. پاسخ مشاور: پس از دریافت حقوق به راحتی میتونید از سایت tamin.ir فیش حقوقی هر ماه را دریافت کنید.

حقوق بازنشستگان

همسان سازی حقوق بازنشستگان به چه مرحله ای رسید ؟

 رحمت اله نوروزی در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۸مهرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصول (۵۲) و (۵۳) قانون اساسی گفت: همه نگاه‌ها به سمت برنامه هفتم توسعه است چرا که برنامه ششم صرفاً تا ۳۰درصد اجرایی شد بنابراین باید در ۴۰ سالگی دوم انقلاب اسلامی گامی در راستای توسعه کشور برداشته شود.

نماینده مردم علی آباد در مجلس با تأکید بر اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید در برنامه هفتم مورد توجه قرار گیرد، افزود: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برنج برنجکاران در ۳استان شمالی هنوز به آنها پرداخت نشده است که باید وزارت جهاد کشاورزی در این رابطه اقدام عاجل داشته باشد./ ایلنا

حقوق بازنشستگان دوباره همسان‌سازی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور درخصوص این‌که آیا سازمان برنامه و بودجه از گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم کشور راضی بود یا خیر، گفت: کمیسیون تلفیق مصوباتی را داد که کلیاتش مورد تائید ما نبود. ما مراتب نگرانی‌های خودمان را هم در صحن مجلس اعلام کردیم و هم این‌که به صورت مکتوب خدمت رئیس مجلس شورای اسلامی گزارش دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: البته با توافقاتی که شده است درحال حاضر اصلاحات و ویرایش لازم را با همکاری نمایندگان، هیات رئیسه و کمیسیون تلفیق انجام می‌دهیم.

وی در خصوص این‌که نمایندگان مجلس رسیدن به رشد ۸ درصدی که در برنامه هفتم توسعه مطرح شده است را سخت و حتی رویایی قلمداد کردند، آیا برنامه هفتم این قابلیت را دارد که به رشد ۸ در اقتصاد دست پیدا کند، گفت: رشد ۸ درصدی که در لایحه برنامه هفتم پیش‌بینی کرده‌ایم جزو سیاست‌های کلی ابلاغی برنامه هفتم است، بنابراین لازم‌الجرا است؛ یعنی باید تمام ظرفیت کشور را به کار بگیریم که رشد ۸ درصد را محقق کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان