فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

آغاز فروش فوری ایران خودرو برای پاییز با خودرو جدید | فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت بازار و از دم قسط برای همه

ایران خودرو دیزل از عرضه محصول جدید خود به صورت پیش فروش خبر داد. پیکاپ فوتون دیزلی با گیربکس دستی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

آغاز فروش فوری ایران خودرو برای پاییز با خودرو جدید | فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت بازار و از دم قسط برای همه
کدخبر : 14561
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است.فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

ایران خودرو دیزل قصد دارد طی یک هفته آینده برخی از محصولات خود از جمله پیکاپ فوتون دیزلی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک را بفروش برساند.

این طرح ها به صورت پیش فروش انجام می شوند. در کنار دو مدل پیکاپ، کشنده فوتون 430 و همچنین ون وانا نیز از دیگر محصولاتی است که مدیران ایران خودرو دیزل قصد عرضه آنها به صورت پیش فروش را دارند.

پیکاپ فوتون جدید با گیربکس اتوماتیک در پاییز سال گذشته طی مراسمی در ایران خودرو دیزل رونمایی شد. این محصول چینی به عنوان مهمان جدید خطوط تولید بازوی تجاری ساز ایران خودرو شناخته می شود.

ایران خودرو دیزلی ها قرار است کشنده فوتون 430 و پیکاپ فوتون دیزلی را روز 29 شهریور سال جاری به ترتیب در دو نوبت زمانی ساعت 10 صبح و ساعت 2 بعد از ظهر از مسیر سایت فروش در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک و همچنین ون وانا نیز روز 3 مهر امسال به ترتیب در ساعت 10 صبح و ساعت 2 بعد از ظهر روی سایت فروش این خودروساز تجاری قرار می گیرد.

 متقاضیان توجه داشته باشند برای شرکت در طرح پیش فروش چهار محصول ایران خودرو دیزل باید به سایت فروش رسمی این خودروساز به نشانی esale.ikd.ir مراجعه کنند.

پیش بینی می شود استقبال از پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک بیش از سایر محصولات عرضه شده باشد. دلیل این مساله را می توان در علاقه متقاضیان به در اختیار گرفتن خودروهای پیکاپ جست و جو کرد.

قیمت جدید خودرو درب کارخانه اعلام شد. بررسی قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز، یکشنبه، 26 شهریور 1402، نشان می‌دهد، بعضی از محصولات دچار تغییر قیمت شده‌اند.

براساس بخشنامه‌های فروش و دعوت‌نامه‌های جدید ایران خودرو و سایپا قیمت سه مدل از پارس با موتور XUP در ایران خودرو و ساینا S در سایپا مشمول افزایش قیمت شدند. افزایش قیمتی که کماکان به تأیید شورای رقابت نرسیده و گویا خودسرانه بوده است. قیمت جدید این چهار محصول مطابق جدول زیر توسط کارخانه اعلام شد.

نرخ جدید کارخانه

میزان افزایش قیمت (میلیون تومان)

ساینا S

248,694,000

254,760,000

6.066

پژو پارس با موتور XUP

۲۶۰,۲۱۵,۰۰۰

۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰

33.918

پژو پارس ELX با موتور XUP

۳۲۷,۶۰۰,۰۰۰

۳۳۳,۸۹۸,۰۰۰

6.298

پژو پارس ELX با موتور XUP

۲۹۱,۱۷۰,۰۰۰

۳۰۹,۵۴۶,۰۰۰

18.376

در هفته گذشته شورای رقابت تنها قیمت پنج محصول سایپا را اعلام کرد که پیش از این نرخ‌گذاری نشده بودند و نام آن‌ها بدون قیمت در طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو مشاهده می‌شد. قیمت این پنج محصول نیز به شرح زیر است:

این در حالی است که اعلام قیمت جدید خودرو درب کارخانه نیاز به مصوبه و تائید شورای رقابت دارد. حال به نظر می‌رسد که بار دیگر خودروسازان دولتی این شورا را دور زده‌اند. البته تولیدکنندگان این موضوع را تکذیب می‌کنند و معتقدند که بر اساس مصوبه‌های قبلی عمل کرده‌اند. اما در ادامه بررسی شده است که چرا این قیمت‌ها مطابق با مصوبه شورای رقابت نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان