خبر تازه: آیا شنبه اول مهر تعطیل است؟ | جزئیات جدید از احتمال تعطیلی مدارس در اول مهرماه

با توجه به اینکه روز یکشنبه دوم مهر ۱۴۰۲ تعطیل رسمی می باشد و روز شنبه بین التعطیلی محسوب می شود ، شایعه شده شنبه تعطیل است که این موضوع صحت ندارد و شنبه تعطیل نیست.

خبر تازه: آیا شنبه اول مهر تعطیل است؟ | جزئیات جدید از احتمال تعطیلی مدارس در اول مهرماه
کدخبر : 14519
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

به گزارش شمانیوز: با توجه به اینکه روز یکشنبه دوم مهر ۱۴۰۲ تعطیل رسمی می باشد و روز شنبه بین التعطیلی محسوب می شود ، شایعه شده شنبه تعطیل است که این موضوع صحت ندارد و شنبه تعطیل نیست.

شنبه اول مهر تعطیل شد؟ 

با توجه به اینکه اول مهر ۱۴۰۲ روز شنبه است و دوم مهر که یکشنبه است و تعطیل است، این سوال از سمت دانش آموزان و اولیا پرسیده می شود که آیا هفته اول مهر تعطیلی است یا نه؟

آغاز فعالیت حضوری همه مدارس از اول مهر ماه

زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ ۱۴۰۲ و بازگشایی مدارس، شنبه «اول مهر» است.

طبق قانون، روز اول مهر روز بازگشایی مدارس است بنابراین اگر اول مهر تعطیل باشد طبیعتا روز بعد از آن مدارس باز می‌شوند اما امسال اول مهر روز شنبه است که تعطیل رسمی هم نیست؛ بنابراین شنبه اول مهر ۱۴۰۲ روز اصلی بازگشایی مدارس است.

تصمیم آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس به علت شیوع آنفلوانزا

جشن شکوفه‌ها مربوط به پایه اول ابتدایی و جشن جوانه‌ها مربوط به پایه هفتم است که روز ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و استان‌ها باید برای این روز برنامه‌ریزی خود را انجام دهند. جشن غنچه‌ها برای کودکستانی‌ها (پیش دبستانی‌ها) نیز ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود./اندیشه معاصر

آیا مدارس اول مهر تعطیل است

بنابراین علی رغم اخبار غیر رسمی فضای مجازی مبنی بر آغاز سال تحصیلی جدید مدارس از سوم مهر، روز اول بازگشایی مدارس، شنبه اول مهرماه است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان