یارانه نقدی | کالابرگ الکترونیک

فوری| یارانه نقدی این افراد قطع شد

یکصد و چهارمین مرحله یارانه نقدی بامداد جمعه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که در ادامه حذف غیرنیازمندان از لیست یارانه‌بیگران، یارانه نقدی ۱۰۰ هزار خانوار که حدود ۴۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود از مهرماه قطع شد.

فوری| یارانه نقدی این افراد قطع شد
کدخبر : 14506
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دولت هر ماه مبلغی به عنوان یارانه نقدی به حساب قشر خاصی از مردم واریز میکند. یارانه نقدی با 45 هزار تومان آغاز شد و امسال شاهد افزایش مبلغ یارانه نقدی بودیم. یارانه نقدی در دولت دهم کلید خورد و رئیسی در دولت جدید قول افزایش و تغییر مبلغ واریزی یارانه نقدی را داده است. در مورد یارانه نقدی امسال بحث های زیادی وجود دارد. در ادامه به جدیدترین اخبار یارانه نقدی می پردازیم.

فرایند قطع یارانه نقدی اقشار غیرنیازمند جامعه همزمان با واریز یارانه شهریورماه کلید خورد و در ماه قبل یارانه ۱۶۲ هزار خانوار معادل حدود ۷۰۰ هزار نفر قطع شد تا در مجموع طی ماه‌های شهریور و مهرماه یک میلیون و ۱۰۰ هزار غیرنیازمند، از فهرست یارانه بگیران حذف شوند.

 قرار است در هر ماه گروهی از جامعه که مستحق دریافت یارانه نقدی نیستند، از فهرست یارانه‌بگیران حذف شوند. بر اساس اطلاعات به دست آمده تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در مهرماه قطع شده، در گروه سه دهک بالایی جامعه قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان