فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع 19 شهریورماه | فال شمع 19 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 14445
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

در روابط عاطفی خودت بسیار صادق و روراستی و به خانواده خودت عشق می‌ورزی اما در محیط خانواده نیز کماکان میل داری رئیس باشی و حکم کنی. هرچه خانواده شما بزرگ‌تر باشد، خوشحال‌تری و برای آن‌ها سخت‌تر کار می‌کنی. آمادگی شنیدن انتقاد را داری به شرط آن که کار با نرمش و عطوفت انجام گیرد و جنبه سازنده داشته باشد وگرنه بسیار عصبانی می‌شوی و از کوره درمی‌روی.

اردیبهشت

چندان رمانتیک و عاشق‌پیشه نیستی ولی اگر انتخاب خودت را انجام دهی و به کسی دل ببندی، آن‌گاه بسیار وفادارانه عمل می‌کنی. در زمینه کسب و کار شم خردمندانه‌ای داری و کارها را با متانت و آرامش به انجام می‌رسانی و هیچ‌گونه تمایلی به تعجیل نداری و هیچ‌گاه کاری را نصفه نیمه رها نمی‌کنی. از اشتهای خوبی برخورداری و به شکم خودت اهمیت می‌دهی. از سفر و گردش و پیاده‌روی خوشت می‌آید.

خرداد

فردی نوعدوستی و همواره درصدد کمک به اطرافیان هستی. از خودگذشتگی شما زیاد است و گاهی از این خصلت خود زیان‌هایی هم می‌بینی. گاهی اوقات تصمیمات برق‌آسا می‌گیری و از تأخیر در هر کاری خشمگین می‌شوی. انتظار داری اطرافیان وقت و توجه زیادی به شما اختصاص دهند. آدم پرحرفی هستی که از مصاحبت با دیگران لذت می‌بری و همیشه میل داری در اجتماع باشی. عاشق تفریح هستی و از روحیه بسیار بالایی برخورداری.

تیر

خوش‌پوش و باسلیقه‌ای و در زمینه امور عاطفی و احساسی کمی خجالتی عمل می‌کنی. روحیه حساس شما بارها باعث رنج و اندوهت شده به طوری که هر حرکت یا اشاره‌ای را به گونه‌ای اشتباه تعبیر کرده و به خودت می‌گیری. سرشار از استعدادهای هنری هستی و اگر این مهارت‌ها را به خوبی در خودت پرورش دهی، هنرمند موفقی از آب درمی‌آیی. با آن که خودت شنونده درددل‌های اطرافیانی ولی خودت مایل به بازگو کردن گرفتاری‌هایت نیستی.

مرداد

آدم روراستی هستی و به خانواده و دوستان خود علاقه داری. نظم و ترتیب را دوست داری و از هرگونه شلختگی و ریخت و پاش بیزاری. نبود روابط عاطفی شما را افسرده و غمگین می‌سازد و هرچه تنوع دوستانت بیشتر باشد، سرحال‌تری. از جهت روحی بسیار پیچیده به نظر می‌رسی و کاملاً مستعد آن هستی که به خاطر یک کار کوچک و یا حرفی که باب میلت نباشد، از دیگران برنجی و ساعت‌ها یا روزها پشت دیوار غیرقابل نفوذی پنهان شوی.

شهریور

فردی محکم و استوار هستی و همیشه زندگی‌ات را به خوبی اداره کرده‌ای. از جهت پول درآوردن لایق و باصلاحیت هستی و توانایی‌ات در زمینه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری باعث می‌شود کمتر به دیگران محتاج شوی. مشکل‌پسندی ولی اگر با کسی پیمان ببندی، کاملاً وفادار باقی می‌مانی. از گفت‌وگو و معاشرت با افرادی که چیز مهمی برای گرفتن دارند، لذت می‌بری. از ناسازگاری و اختلاف بدت می‌آید و کمتر به سمت درگیری می‌روی.

مهر

در انجام کارهایت به دیگران اتکا داری و همیشه از اینکه نتوانی به تنهایی از عهده کارها برآیی، نگرانی. کمی دمدمی‌مزاجی و خلق و خویت به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا تغییر می‌کند. با آن که اجتماعی و خونگرم هستی ولی رفتاری با ملاحظه داری و مراقب هستی احساسات دیگران را جریحه‌دار نکنی. در هر سنی که باشی در تصمیم‌گیری برای آینده‌ات دچار تردید هستی و با دودلی گام برمی‌داری.

آبان

نوعی شک و بدبینی در وجودت هست و فکر می‌کنی اطرافیان درصدد سوءاستفاده از شما هستند. این موضوع باعث می‌شود نتوانی قضاوت صحیحی داشته باشی. بعضی رفتارهای افراطی و نوعی ولخرجی داری و ممکن است با بی‌توجهی بیش از میزانی که در توانایی‌ات هست، خرج کنی. بر سر هر موضوع بی‌اهمیت، حتی اگر خودت آن را مرتکب شده باشی، آماده جنگ و جدلی. کینه‌های قدیمی زیادی در دل داری و به راحتی هم از آن‌ها نمی‌گذری.

آذر

زودرنج و حساس هستی و کوچک‌ترین حرکت اطرافیان باعث دلخوری‌ات می‌شود. بهتر است اطرافیان سعی نکنند درباره مسائل پنهانی شما کنجکاوی کنند. از دید اطرافیان فردی قابل احترامی که برخلاف شوخی‌ها و مزه‌پرانی‌هایت، بسیار تودار هستی و درک بسیار بالایی از محیط و آدم‌های دور و برت داری و به راحتی افراد را از روی دوستان‌شان قضاوت می‌کنی. برای آزادی خودت ارزش زیادی قائلی و به راحتی آن را از دست نمی‌دهی.

دی

آدم سرزنده و بانشاطی هستی که دائم در خیالات خودت به سر می‌بری و گاهی واقعیت‌های زندگی را جدی نمی‌گیری. با اینکه در اطرافت کمتر کسی هست که به حرف‌هایت گوش دهد ولی خودت سنگ صبور دیگرانی و حرف‌ها و مشکلات آن‌ها را به گوش جان می‌شنوی. همان‌طور که سریع عصبانی می‌شوی، سریعاً هم فراموش می‌کنی. دوست داری در خانه خودت رهبر باشی و اگر دستوراتت مورد سؤال قرار بگیرد، عصبانی می‌شوی.

بهمن

به کسب علم و دانش علاقه داری و در حیطه زندگی خودت به دنبال نوآوری هستی. افرادی در کنارت هستند که از بودن آن‌ها احساس خوشبختی و آرامش می‌کنی. کمی گوشه‌گیر هستی و برای آشنایی با شما طرف مقابل باید نیمی از راه را طی کند. برخلاف ظاهر سردت در درون خود بسیار عاطفی و احساساتی هستی. دوستی شما مثل یک گل لطیف است، حتی سوءتفاهمات کوچک شما را می‌رنجاند و به درون لاک خود فرو می‌برد.

اسفند

آدم کنجکاوی هستی و دوست داری از کار اطرافیان سردربیاوری. البته نیت خیری هم داری و همیشه در رفع گرفتاری‌ها، حامی اطرافیان بوده‌ای. دوست داری دیگران برای راهنمایی و نصیحت به شما تکیه کنند و از برنامه‌ریزی برای خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنی، لذت به‌خصوصی می‌بری. مستعد انجام کارهای خیر هستی و روحیه همکاری شما بالاست و زمان‌هایی که وقت و انرژی خودت را برای کمک به دیگران صرف می‌کنی، احساس خوبی داری و شادتر از طرف مقابل می‌شوی.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان