فال pmc روزانه 17 شهریورماه | فال pmc روزانه 17 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 17 شهریورماه | فال pmc روزانه 17 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 14402
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

فردا مواظب باشید توصیه های چه کسانی را گوش می کنید. ببینید آیا از نظر شما خود آنها زندگی موفقی دارند؟ آیا قابلیت این را دارند که به شما بگویند چکار کنید؟ بهتر است فردا خودتان تصمیم گیرنده باشید. اگر به تازگی خیلی زیاد ورزش می کنید فردا پا درد و کمر درد ناشی از ورزش خواهید داشت. کفش های ورزشی بپوشید و تا جایی که می توانید سر پا نایستید تا این درد از بین برود. حتی بد نیست کمی در وان آب گرم دراز بکشید و ریلکس کنید؛ وان ندارید؟ خوب ناراحتی ندارد، دوش آب گرم نیز کفایت می کند. حالا که فرصت مناسبی به دست آورده اید خودتان را برای همسرتان لوس کنید و بگذارید به شما محبت کرده و از شما پرستاری کند.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما فردا صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

بال های خود را باز کنید و بیرون بروید و پرواز کنید. فردا سرشار از حس های اجتماعی هستید. خیلی خوب با یدگران رابطه برقرار می کنید. با دوستان خود قرار بگذارید و بیرون بروید و در کنار هم شاد باشید. یا حتی می توانید قرارهای کاری خود را فردا بگذارید و در مورد تغییر کار یا آغاز یک پروژه جدید با افراد قابل اعتماد مشورت کنید. با عشقتان در مورد فرصت ها یا امکان های کاری مشورت کنید. در مورد رابطه خود نیز می توانید خیلی بهتر از روزهای قبل مشورت کنید و به نتایح خوبی هم دست پیدا کنید. شاید کمی تمرکزتان کم باشد اما همه تلاش خود را بکنید.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شاید طغیان و سرکشی جالب به نظر بیابد، اما تنها در صورتی فایده دارد که دلیلی در کار باشد. به خاطر داشته باشید که باید کنترل احساسات خود را به دست داشته باشید و مثل یک انسان بالغ برخورد کنید. قدرت بی سابقه ای در خود حس می کنید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید، اما در راهی که به سوی موفقیت می رود اعتدال را فراموش نکنید و محدودیت های خود را درنظر بگیرید. حتی در ساده ترین مکالمات سوء تفاهم ها و دلخوری های کوچکی ممکن است بین شما و دوستانتان پیش بیاید. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

 

فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.~

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.~

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

به نظر می رسد که شما زمان کافی برای انجام دادن کارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید که برخی از کارهای نیمه تمامتان را رها کنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت کافی خواهید داشت تا دوباره به کارهای نیمه کاره تان بپردازید. اکنون به کارهایی بپردازید که می توانید بدون اشتباه آنها را تمام کنید.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

به نظر می‌رسد که شما فردا بیش از اندازه از فردی که دوستش دارید حمایت می‌کنید و این موضوع باعث می‌شود که زیاد به خودتان توجه نکنید. به جای اینکه برای حل کردن مشکلات دیگران تلاش کنید، ابتدا مشکلات خودتان را حل کنید. حتی اگر شما می‌دانید که چه راهی برای آنها بهترین است، بهتر است به جای اینکه به فکر نجات دادن آنها باشید بهشان یاد بدهید که چگونه می‌توانند از خودشان محافظت کنند.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فردا کاغذبازی های مربوط به مسائل اقتصادی شما را کمی بهم خواهد ریخت. در حال حاضر آمادگی ذهنی لازم برای انجام این کارها را ندارید، پس چنانچه کار واجبی نیست بهتر است آن را به زمان دیگری منتقل کنید، شاید یکی دو روز دیگر. چنانچه مجبور هستید حتما این کار را انجام بدهید از کسی کمک بخواهید و خجالت نکشید. مطمئن باشید که از انجام این کار خوشحال خواهید شد. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس های تلفنی واجبی که فردا را دارید را فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

 فال ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان