وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری 200 میلیونی با سود 2 درصد | وام فوری این بانک با واریز 1 روزه

بانک گردشگری وام ۲۰۰ میلیونی با نرخ ۲ تا ۴ درصد را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.

 وام فوری 200 میلیونی با سود 2 درصد | وام فوری این بانک با واریز 1 روزه
کدخبر : 14379
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

بانک گردشگری وام ۲۰۰ میلیونی با نرخ ۲ تا ۴ درصد را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.

بانک گردشگری بر اساس میانگین سپرده گذاری در حساب جاری، تا 2 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی پرداخت می کند.

مشتریان می توانند با ایجاد میانگین حساب سپرده گذاری 4 تا 12 ماهه،  بین 35 تا 300 درصد سپرده خود تا 2 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

در راستای تشویق مشتریان بانک گردشگری به سپرده‌گذاری در حساب‌های جاری، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس معدل حساب جاری آنها در قالب طرح پارسا فراهم  شده است.  

بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، با اجرای طرح پارسا بر مبنای میانگین سپرده های جاری تا 2 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 2 و 4 درصدی پرداخت می کند.

از جمله ویژگی های طرح پارسا، قابلیت انتقال امتیاز تسهیلات به سایر افراد  و دوره‌های معدل‌گیری سپرده در 4 ، 6 و 12 ماهه است.

این گزارش حاکیست: مشتریان مشمول دریافت تسهیلات از طریق این طرح می‌توانند امتیاز دریافت تسهیلات خود را به شخص دیگر واگذار کنند.

شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیونی با بهره ۱۲ درصد

بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش تاکنون در قالب «شیلات کارت» در راستای تأمین نهاده‌های اولیه آبزی پروران از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان‌زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح شیلات کارت برای تأمین سرمایه در گردش به منظور تأمین نهاده‌های اولیه همچون بچه ماهی و خوراک آبزیان برای متقاضیان به اجرا درآمده که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان و با بهره ۱۲ درصد است.

رجبعلی قربان‌زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آبزی که برای دریافت تسهیلات شیلات کارت در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند، تاکنون ۱۶۹۴ متقاضی با رقم ۲۲۱ میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳۱۹ مورد از بانک کشاورزی، اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان