فروش فوق العاده محصولات سایپا زیر قیمت بازار | حراج پایانی محصولات سایپا با تحویل فوری

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ خبر داد.

 فروش فوق العاده محصولات سایپا زیر قیمت بازار | حراج پایانی محصولات سایپا با تحویل فوری
کدخبر : 14363
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد.پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ با نصف قیمت کارخانه آغاز شد.

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ خبر داد.

شرایط ثبت نام پراید وانت شهریور 1402

طبق اطلاعیه پراید وانت ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت در طرح پیش فروش سایپا شهریور ۱۴۰۲ با مبلغ ۱۱۹ میلیون تومان عرضه شده است. موعد تحویل خودروی سایپا دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است و مابقی مبلغ طبق قیمت روز کارخانه در زمان تحویل محاسبه و دریافت خوهد شد.

مهلت ثبت نام پراید وانت شهریور ۱۴۰۲

جدیدترین ثبت نام بدون قرعه کشی پراید وانت از امروز  ساعت ۱۴ (۱۳ شهریور) آغاز می‌شود و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

لینک ثبت نام پراید وانت شهریور ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام جدید سایپا می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام پراید وانت اقدام کنند. 

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل مراحل پیش فروش شاهین در شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.

قیمت شاهین در جدیدترین پیش فروش سایپا ۲۱۲ میلیون تومان است که البته این رقم به عنوان پیش پرداخت باید واریز شود و مابقی مبلغ هنگام تحویل یعنی مهر الی آذر ۱۴۰۳ طبق قیمت روز کارخانه سایپا از متقاضیان دریافت خواهد شد.

متقاضیان عادی برای ثبت نام شاهین ۱۴۰۲ می‌توانند به منظور واریز وجه از طریق سایت فروش فوق‌العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طبق اطلاعیه جدید پیش فروش سایپا، ثبت نام شاهین بدون قرعه‌کشی از روز سه‌شنبه ۷ شهریور آغاز شده است.

متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی شاهین که نوبت دریافت پاییز ۱۴۰۳ را دریافت کرده و روز دوشنبه (۶ شهریورماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا برای تکمیل مراحل ثبت نام شاهین اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان