فال pmc روزانه 15 شهریورماه | فال pmc روزانه 15 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 15 شهریورماه | فال pmc روزانه 15 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 14360
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هر چقدر هم که صریح و دقیق منظور خود را به زبان بیاورید دیگران خیلی راحت در مورد گفته هایتان دچار سوء تفاهم خواهند شد. با این حال شما نمی توانید تمام تقصیرها را به گردن دیگران بیندازید، مکالمه یک خیابان دو طرفه است، شاید شما باید به دقت خود در گوش کردن به حرف های دیگران تجدید نظر کنید. با وجود این که تغییراتی دارند در روابط عاطفیتان پیش می آیند، اما هنوز برای این که بتوانید در مورد این که به کدام سمت دارید پیش می روید قضاوت کنید زود است. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید، احترام بیشتر به خانواده و دوستان می تواند شما را از این هم محبوب تر کند. نا امید بودن از گناهان بزرگ است، آینده را بدون عینک بدبینی ببینید. برای انجام یک معامله، خرید یا فروش عجله نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است مجبور باشید با مخالفت هایی که با شما می شوند دست و پنجه نرم کنید. به احتمال زیاد این مخالفت از جانب یک نفر خواهد بود که نسبت به شما از لحاظ سنی یا موقعیتی بالاتر است. با وجود این که باید به حرف های آنها گوش کنید اما این را هم در نظر داشته باشید که فقط خود شما هستید که می توانید در مورد زندگی شخصی خودتان و اینکه چگونه می خواهید زندگی کنید تصمیم نهایی را بگیرید. هر کاری هم که بکنید بالاخره یک نفر پیدا خواهد شد که با شما مخالفت کند. رابطه عاطفی میدان مسابقه نیست، گاردهایتان را پایین بیاورید و از در صلح وارد شوید و حرف های طرف مقابلتان را بدون قضاوت بشنوید. یک تصمیم روی آینده کاری تان تغییر بزرگی ایجاد خواهد کرد. به حرف های کسی که در مورد مسئله ای به شما هشدار می دهد گوش کنید و بعد تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

هر از گاهی کمی تنها ماندن برای هر کسی ضروری است، اما باید متوجه این موضوع هم باشید که وقتی انزوا و گوشه طلبی شما از حد بگذرد این رفتار اصلا سالم نیست. از خودتان دلیل این که به خلوت خود پناه برده اید را بپرسید، اگر جواب این سوال این است که قصد دارید از چیزی یا کسی فرار کنید باید در رفتار خود تجدید نظر کنید. با این کار تنها اوضاع بدتر خواهد شد، بهترین راه برای رهایی از یک مشکل روبرو شدن با آن و حل کردن آن برای همیشه است. شما به جواب سوالی احتیاج دارید، هرچه زودتر با شخصی که جواب را می داند تماس بگیرید. برای پیشرفت یک کار بهتر است خودتان آستین بالا بزنید و همین امروز دست به کار شوید، زمان با شما یار است فرصت را از دست ندهید. شنیدن یک خبر ساده باعث عصبانیت‌تان می شود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز مواظب احساس ناخوشایند حسادت در وجود خودتان باشید، زیرا اگر مواظب نباشید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید اسیر این احساس منفی خواهید شد. بیشتر موقعیت هایی که باعث بروز چنین احساسی می شوند ناشی از احساس کمبود و عدم امنیت هستند. اگر در کار، رابطه ی عاطفی یا روابط خانوادگی خود به اندازه ی کافی احساس امنیت نمی کنید یا احساس می کنید که از طرف یک نفر دیگر در معرض خطر هستید، وقت آن رسیده است که به طور جدی به این موضوع فکر کرده و ریشه ی آن را پیدا کنید. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن را انتخاب کنید که دلتان می گوید. تا می توانید طوری زندگی کنید که بیش از این حسرت به دلتان نماند. شنیدن خبری شگفت زده تان می کند، فکر بد نکنید صبر کنید تا از جزئیات باخبر شوید. برای کسی که برایتان عزیز است یک هدیه بخرید.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

امروز اعتماد به نفستان در رابطه با قیافه و ظاهرتان خیلی پایین تر از همیشه است، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادن چهره و اندامتان هیچ نتیجه ای برای شما به همراه نخواهد داشت. خواه وزن، سن، قد یا هر چیز دیگری از وجودتان باشد که برای شما ناخوشایند است، شما باید یاد بگیرید که خودتان را به همین شکلی که هستید بپذیرید. اگر خودتان را به همین شکلی که هستید نپذیرید همیشه در پیدا کردن اشکال در وجود خود موفق خواهید بود. به راه خود بروید و کاری به حسودی که سعی دارد حواستان را از کاری که باید انجام دهید پرت کند نداشته باشید. امکان مسافرتی برای شما فراهم می شود حتما از آن استفاده کنید. شما به چیزی برای تمدد اعصاب نیازمندید. خوش قول نبودن می تواند شما را به دردسر بیندازد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز ممکن است اسیر احساس ناخوشایند حسادت شوید. کلید مبارزه با این احساس منفی این است که سعی کنید درک کنید چه چیزی باعث شده اعتماد به نفس کافی نداشته باشید و احساس امنیت نکنید. اگر به عشقتان حسادت می کنید به دنبال دلیل آن باشید، آیا به او اعتماد ندارید؟ آیا در محل کارتان به همکاران خود حسادت می کنید؟ شاید دلیل آن این باشد که فکر می کنید زحمات و تلاش هایتان آن طور که باید و شاید دیده نمی شوند. فال امروز در هر صورت به دنبال ریشه ی این احساس در وجود خود بگردید و خودتان را از شر آن خلاص کنید. در مورد وسیله ای که در فکر تهیه آن هستید فراموش نکنید که قیمت بالا اهمیت ندارد، مهم این است که برای کارتان به این وسیله نیاز دارید. به پیشنهادی که به شما می شود پاسخ سریع ندهید و ابتدا خوب به آن فکر کنید و جوانب را بسنجید. برای کاری باید برنامه ریزی کنید و با نظم پیش بروید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز هنر و صنایع دستی توجه شما را به شدت به خود جلب می کنند. حتی اگر بیشتر به ورزش علاقمند باشید هم امروز میل به هنر در وجودتان قویتر از همیشه خواهد بود. انجام فعالیت های هنری و ساختن و به وجود آوردن چیزی که ساخته ی دست خودتان است برایتان به شدت لذت بخش خواهد بود. به خودتان اجازه ی بروز دادن این جنبه از شخصیت خود را بدهید. تاخیرهای به وجود آمده در رسیدن به برخی از اهدافتان باعث شده است که امروز ناراحت و افسرده باشید. این تأخیرها ممکن است ناشی از ضعف در ارتباطات باشند. برای انجام کاری نیاز به کسب مجوزی دارید. برای یک تصمیم گیری مهم رودروایسی را کنار بگذارید و از شخصی که می دانید در این کار خبره است راهنمایی بخواهید و مشورت کنید. کسی که دائم از شما ایراد می گیرد نمی خواهد با شما بماند، او فقط دنبال دلیل می گردد، قدر خودتان را بیشتر بدانید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز کنار آمدن با دیگران ممکن است برای شما با چالش و تنش بسیاری همراه باشد. شرایط کیهانی باعث شده اند که خودتان را از جمع کنار کشیده و در پیله ی تنهایی خود فرو روید. شما بیقرار و بی حوصله اید و خیلی زود ناراحت و دلخور می شوید. اگر می توانید سعی کنید تا جای ممکن تنها بمانید، اما اگر امکان این کار برایتان وجود نداشته باشد، ممکن است با دیگران درگیر جر و بحث شوید. سعی کنید از هر گونه بحث و درگیری خودداری کنید و جلوی زبانتان را بگیرید. کسی که به شما بدی کرده و حقتان را خورده بود تاوان سنگینی پس می دهد که شما از آن با خبر می شوید. اعتماد به نفس از دست رفته تان را باید خودتان دوباره به دست بیاورید، به خودتان نهیب بزنید و از جای تان بلند شوید. در مورد مشکل مالی تان از جایی که انتظار ندارید به شما کمک خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به سادگی دانه های اشک به روی گونه هایتان جاری خواهند شد. شما تحت شرایط کیهانی موجود نسبت به همه چیز حساس شده اید. اگر نیاز به گریه کردن دارید هیچ اشکالی ندارد که گریه کنید، زیرا این کار باعث آرامش شما خواهد شد. با این حال بیش از اندازه هم گریه و زاری نکنید چون تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. امروز از خودتان به خوبی مراقبت کنید. شما می خواهید همه را از خود راضی نگه دارید. ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت خواهد بود. به نفعتان است که در شرایط فعلی زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد. شنیدن یک جمله ساده اعصابتان را به هم می ریزد، تا می توانید سکوت کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. دریافت یک پیغام یا ایمیل متعجبتان می کند، شما از هوش بالایی برخوردارید مهم این است که آن را در چه زمینه ای به کار بگیرید تا موجب رضایت خاطر خودتان و اطرافیانتان فراهم شود.

فال روزانه متولدین دی

شما دارید با تمام وجود برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود تلاش می کنید و این موضوع ممکن است روابط عاطفی و خانوادگی شما را تحت تأثیر قرار بدهد. شما باید به تأثیراتی که این روند روی اعضای خانواده تان خواهد گذاشت دقت بیشتری داشته باشید. به وجود آمدن تأخیر در به پایان رسیدن پروژه مهمی که تمام تلاش خود را برای آن کرده اید ممکن است باعث شود کفایت لازم برای انجام آن را نداشته اید و خشمگین و آشفته شوید. اما مشکل کار این است که این موضوع کاملا از محدوده کنترل شما خارج است، جز آنکه صبر کرده و امیدوار باشید که همه چیز روبراه شود. متانت و غرور شما از طرفی باعث می شود تا در محیط های خانواده و یا کار و حتی محیط آموزش با شما رفتاری توام با احترام در پیش گرفته شود اما شخصی که به تازگی با شما آشنا شده غرور شما را نشانه خودپسندی از جانب شما می داند، بهتر است کمی به او فرصت بدهید تا شما را بهتر بشناسد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بدون فکر و برنامه ریزی هیچ کاری نکنید. در لحظه تصمیم گرفتن با تصمیم گرفتن از روی بی فکری خیلی فرق دارد. قبل از انجام هر کاری تمام جوانب را به خوبی در نظر بگیرید و از مرحله ی تصمیم گیری تا اجرا را با دقت از نظر بگذرانید. در مورد آغاز روابط عاطفی جدید با احتیاط بیشتری عمل کنید و از این که خیلی سریع و بدون گذشت زمان به طرف مقابلتان اعتماد کنید خودداری نمایید. با سادگی و زودباوری زمینه را برای شکسته شدن قلب خود فراهم نکنید. شخصی می خواهد شما به هر سازش برقصید؛ تا اعصابتان بیش از این به هم نریخته و عکس العمل بدی نشان نداده اید نه بگویید و از او فاصله بگیرید. اتفاقی که فکر می کنید به ضررتان بوده برایتان ختم به خیر می شود. برای گرفتن راهنمایی با شخصی تماس می گیرید که نهایتا به شما کمکی هم نمی کند.

فال روزانه متولدین اسفند

دیگر زمان آن فرا رسیده است که برای حل مشکل خود روش های جدی تری را را امتحان کنید. اگر برای حل این مسئله چندین بار تلاش کرده اید اما هر بار هم به در بسته خورده اید باید خیلی جدی با آن روبرو شوید و در روش های خود تجدید نظر کنید. اگر داشتن شدت عمل ویرانگر نیست هیچ اشکالی ندارد اگر از خودتان شدت عمل نشان دهید، فقط احتیاط کنید و پیش از هر کاری خوب فکر کنید و جوانب مختلف آن را در نظر بگیرید. بد نیست در مورد این موضوع با یکی از دوستان مورد اعتماد خود هم مشورت کنید. روی حرف دیگران بیش از حد حساب باز نکنید. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید. از طعنه ها و کنایه های حسودان باکی نداشته باشد و به آن بها ندهید، کار خودتان را بکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان