فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه 10 شهریور ماه | فال ابجد روزانه 10 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال ابجد روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه 10 شهریور ماه | فال ابجد روزانه 10 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 14277
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال شما :با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر فال شما : طالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال شما :طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال شما : طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز میشوی و به مراد و مقصود میرسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو میرسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

 حروف ابجد فال شما : د ب د

تعبیر فال شما : طالع خوبی داری و به خواسته ات میرسی و روزی حلال به دستت میرسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد. و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی انشا الله.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

 حروف ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال شما :گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

 حروف ابجد فال شما : ج آ آ

تعبیر فال شما : به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

 حروف ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال شما : نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

 

 حروف ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال شما :حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

 حروف ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال شما روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله 

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

 حروف ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال شما :این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال شما : طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان