فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع 1 شهریورماه | فال شمع 1 شهریورماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 14090
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

فکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما اجازه ندهید این فکرها روزتان را خراب کند. خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. بین اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و این وضعیت، شما را حسابی ناراحت کرده ‌است. احساس می‌کنید همسر یا عشق تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است.

اردیبهشت

وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید، شما احساس سرگشتگی می کنید و نمی دانید که باید چکار کنید. هیچ کس به اندازه خودتان مقصر حال فعلی تان نیست. اگر به طرف مقابلتان اطمینان کامل ندارید و تنها بر اساس حدس و گمان او را متهم می کنید، باز هم خودتان مقصر هستید! این روزها بدشانسی و مشکلات، دل شما را به درد آورده اند. فکر کردن به گذشته، تنها رودی از اشک را بر صورتتان جاری خواهد کرد. این کار را با خودتان نکنید.

خرداد

انسان نصیحت‌پذیری نیستید و گوش‌تان به نصیحت‌های اطرافیان بدهکار نیست. قبل از اینکه این روحیه دردسرهای زیادی برای شما درست کند، از امروز به خودتان قول بدهید که اهمیت بیشتری برای نظرهای اطرافیان قائل شوید و نصیحت‌های افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند.

تیر

مخالفت های زیادی با شما صورت می گیرد یا موانع مختلفی سر راهتان قرار می گیرند، اما اجازه ندهید این موضوع، شما را دلسرد کرده و یا از میدان به در کند. اگر می خواهید از این وضعیت جان سالم به در ببرید، نگرش مثبت خود را حفظ کنید و منطقی باشید. شما می توانید تعادل مطلوبی در بسیاری از زمینه های زندگی خود ایجاد کنید، به شرط آن که افکار و احساسات طرف مقابلتان را درک کرده و به آنها احترام بگذارید. 

مرداد

در مورد موقعیت شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید. استرس خود را کنار بگذارید، زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است، اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. اگر مجرد هستید و احساس خلا می کنید، به زودی یکی از آشنایانتان به شما پیشنهادی می دهد که انتظارش را ندارید.

شهریور

اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد، نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید. کم‌توجهی به اطرافیان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند.

مهر

مدت هاست که پایتان را روی گاز گذاشته اید و به سمت جلو در حال حرکتید. وقت آن است که بایستید و به پشت سرتان نگاهی بیندازید. آیا از راهی که طی کرده اید، لذت برده اید؟ عجله می تواند لذت زندگی را از شما بگیرد. یکی از اطرافیان تان برای انجام کاری، منتظر عکس العملی از جانب شماست. تکلیفش را مشخص کنید. انتظار بیش از این به ضرر هر دویتان تمام می شود. افکار منفی را دور بریزید و خودتان را مدام سرزنش نکنید. 

آبان

چنانچه احساس کنید چیزی مزاحمتان شده است، با تمام قدرت تلاش خواهید کرد جلوی این نیروی مزاحم را بگیرید. حوصله آدم های منفی و انرژی ناخوشایندی که از آنها ساطع می شود را به هیچ عنوان ندارید و ممکن است با آنها درگیر شوید. حتی اگر ببینید کسی در مورد دوستتان دارد بد حرف می زند یا حقش را می خورد، ممکن است عکس العملی شدید نشان دهید. اطرافیانتان را با دقت و توجه انتخاب کنید.

آذر

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید. این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.  روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما به زودی به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جاست و نباید انتظار بیش ‌از حدی از این فرد داشته باشید.

دی

احساس می کنید اتفاقات عجیب و غریبی در اطرافتان در جریان هستند و نمی توانید به دلیل آنها پی ببرید. سعی کنید نسبت به آنها با ذهنی باز واکنش نشان داده و به خرافات و افکار اشتباه روی نیاورید. این اتفاقات در زندگی همه ما پیش می آیند و اگر آنها را درک نمی کنیم، به خاطر نداشتن اطلاعات کافی و صحیح در مورد آنهاست. در طول روز در بازه های زمانی مناسب وقتی را برای استراحت خودتان در نظر بگیرید.

بهمن

مشکل بزرگی که با آن دست ‌به ‌گریبان هستید، از سر راهتان برداشته می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالی تان را سروسامان بخشید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی تان فاصله بیندازد.

اسفند

چیزی مانند زنبور در گوش شما وز وز می کند. احساس می کنید که تلاش هایتان برای آرام کردن آن بی نتیجه است. بهتر است که هر چه سریع تر راه های دیگری را امتحان کنید، در غیر این صورت قربانی افکار منفی تان خواهید شد. مشکلی در رابطه عاطفی تان پیش آمده و می خواهید به تنهایی آن را حل کنید، اما به نفع شماست که این بار حل کردن آن را به طرف مقابل تان بسپارید. به زودی خبر خوشی در محیط کاری می شنوید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان