قیمت نان | افزایش قیمت نان

خبر داغ امروز |قیمت نان سه برابر شد!!!

بخش‌های مهم گفت‌وگو با محمدرضا نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایی سنگکی را در ادامه می‌خوانید:

خبر داغ امروز |قیمت نان سه برابر شد!!!
کدخبر : 14029
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت نان یکی از معضلاتی است که در حال حاضر مردم و دولت با آن درگیر هستند. افزایش ناگهانی قیمت آرد و گندم موجب شد که قیمت نان و سایر اقلام مانند ماکارانی و ... در پی آن افزایش پیدا کند. قیمت نان افزایش بی سابقه ای را داشته و این افزایش قیمت ناگهانی علی الخصوص در نان های فانتزی دیده می شود. افزایش قیمت نان از سوی مسئولین رد شده بود اما اخرین اخباری که به گوش می رسد خبر از افزایش قیمت نان به صورت ناگهانی را می دهد که در ادامه به جزئیات این خبر می پردازیم.

یارانه نان با تغییر همراه شد و هوشمندسازی یارانه نان یک حرکت جدی و تأثیرگذار در توزیع عادلانه یارانه‌ها در بین مردم است. هدفمندسازی یارانه نان دیر کلید خورد ولی آغاز طرح هدفمندسازی یارانه نان در شرایط فعلی که جهان با مشکل تأمین گندم مواجه است می‌تواند تأثیر خوبی در جلوگیری از هدر رفتن منابع و مشکلات احتمالی در حوزه گندم باشد. هوشمند سازی یارانه نان آغاز شد. یارانه نان به همه نانوایی ها تعلق می گیرد. یارانه نان باعث تغییر در نحوه خرید نان خواهد شد.طرح یارانه نان قدم مهم و ارزشمند در راستای اجرای عدالت در بین نانوایی‌ها است.

روزنامه هم میهن با رئیس اتحادیه نانوایی سنگکی گفت‌وگو کرده و به نقل از او خبر داده که دولت تا پایان مرداد افزایش قیمت نان در تهران را اعلام می‌کند.

به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم گفت‌وگو با محمدرضا نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایی سنگکی را در ادامه می‌خوانید:

در شهرستان‌ها بین ۳۵ تا ۴۰درصد افزایش نرخ نان را شاهد بودیم اما هنوز به اتحادیه‌های نان، افزایش نرخ در تهران اعلام نشده است.

دولت فعلاً به دلایلی از اعلام افزایش قیمت نان در تهران پرهیز می‌کند اما گفته این افزایش نرخ را پایان مرداد حتماً اعمال خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان