فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه 25 مردادماه | فال تاروت روزانه 25 مردادماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت روزانه 25 مردادماه | فال تاروت روزانه 25 مردادماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 13912
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد. کارت‌های خال فال تاروت در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: دو جام

فردا، مانند یک گل سرخ شکفته هستید! فردا خاطرات تان را مرور می کنید. انتظار برخوردهای صمیمانه ای را داشته باشید که به شما دلگرمی می دهد. یادتان باشد که در هر رابطه ای، گوش دادن و شنیدن است که بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین فردا سعی کنید برای کسی گوش، شانه یا دست کمک باشید و ببینید چطور روزتان پر از لحظات شاد خواهد شد.

اردیبهشت

کارت تاروت: امپراتور (وارونه)

شما عاشق روتین ها هستید. اما بهتر است فردا کمی از روتین خود خارج شوید و احساس رهایی کنید. این کارت به شما یادآوری می کند که زندگی فقط کار و تلاش نیست.

بلکه این خودانگیختگی، سفرهای برنامه ریزی نشده و لحظات پر از خنده است که واقعا اهمیت دارد. فرصت رهایی در اختیار شماست. فردا خوش بگذارنید و تفریح کنید. این برای روح شما ضروری است.

خرداد

کارت تاروت: جهان

شما در صدر جهان قرار دارید. فردا وضعیت کیهان به گونه ای است که همه چیز در اطراف شما مانند یک باغ بهاری شکوفا می شود. از روزتان همانطور که هست لذت ببرید و هر لحظه را به بهترین شکل زندگی کنید.

بابت گرد و غبار روی میزها یا ظرف های شسته نشده نگران نباشید! دنیا از شما می خواهد که فردا برای خودتان باشید. در نور خورشید غوطه ور شوید، و همه اتفاقات را با آغوش باز استقبال کنید. شادی شما مسری است.

تیر

کارت تاروت: راهبه (وارونه)

چه فرصت عالی ای برای تغییر روتین زندگی تان و خارج شدن از پوسته خود! روز خود را متفاوت شروع کنید، به جای قهوه، آبمیوه بنوشید، در غذایتان تغییر ایجاد کنید، از سنت ها فاصله بگیرید و چیزهای جدید را امتحان کنید.

به هر حال، زندگی آنقدر کوتاه است که نمی‌توان در بلاتکلیفی گیر کرد. فردا، روز شادی، خنده و شاید کشف طعم جدیدی از بستنی یا پیتزای مورد علاقه تان است.

مرداد

کارت تاروت: شش جام (وارونه)

ممکن است فردا کمی احساس گیجی داشته باشید، اما این دلیل نمی‌ شود که مات و مبهوت بمانید. شش جام، در شکوه وارونه اش، شما را ترغیب می کند که به عقب نگاه نکنید و فقط پیش رو را ببینید.

شادی منتظر است تا در هر لحظه آن را بیابید. روز شما، بوم نقاشی شماست، آن را با رنگ های جسورانه شادی و خنده نقاشی کنید. حتی اگر جاده زندگی کمی ناهموار باشد، به یاد داشته باشید که این سفر است که اهمیت دارد.

شهریور

کارت تاروت: ستاره (وارونه)

این کارت به سادگی به شما یادآوری می کند که حتی وقتی همه چیز آنطور که می خواهید پیش نرود، باز هم می توانید روز خوبی داشته باشید. لیست کارهایتان را با لیستی از تفریح و سرگرمی برای لذت بردن عوض کنید.

در پارک قدم بزنید، به پرندگان غذا بدهید، با یک غریبه مهربان باشید. چه کسی می داند، ممکن است متوجه شوید که فردای تان آنقدرها هم بد نیست.

مهر

کارت تاروت: جادوگر (وارونه)

فردا، یک فرصت طلایی برای ایجاد جادو و معجزه در زندگی روزمره تان است. بنابراین، لحظه‌ ای به عیوب کوچک زندگی بخندید. فردای تان برای یافتن شادی در مکان های غیر منتظره است.

کاری خودجوش انجام دهید. ممکن است متوجه شوید که شاید قدرت جادویی شما در تعادل کامل نباشد، و بلکه در پذیرش هرج و مرج نهفته باشد.

آبان

کارت تاروت: دو شمشیر

شما بیشتر از آنچه فکر می کنید قاطع هستید، حتی اگر در موضوعی در دوراهی قرار داشته باشید. از فردا برای لذت بردن از روند تصمیم گیری استفاده کنید، هر چقدر هم که پیش پا افتاده باشد.

و به یاد داشته باشید زندگی یک آزمون چند گزینه ای نیست. فردا برای یادگیری، رشد و لذت بردن از سفر زندگی است. بنابراین، انتخاب های خود را آزادانه انجام دهید و آن ها را مانند نشان افتخار به گردن بیاندازید!

آذر

کارت تاروت: سه جام (وارونه)

ممکن است جام ها وارونه باشند، اما مهمانی هنوز ادامه دارد! شاید فردا همه چیز بر وفق مرادتان نباشد، اما زمان مناسبی برای تغییر دادن چیزها و ایجاد سرگرمی شخصی است. پیروی از آنچه «عادی و معمولی» است را فراموش کنید.

آواز بخوانید، اجازه دهید خنده های شما فضا را پر کند. فردا برای جشن گرفتن زندگی در شکوهی ناب است. بنابراین، رها باشید و از هر دقیقه آن لذت ببرید.

دی

کارت تاروت: چهار چوبدست (وارونه)

شما معمولا کوه محکمی هستید که همه به آن تکیه می‌ کنند، اما فردا چهار چوبدست از شما می‌ خواهد استراحت کنید و از خودتان لذت ببرید. فردا، روز شماست که با جریان حرکت کنید.

به شما فرصتی داده می شود تا از منطقه راحتی خود خارج شوید. از روتین خود بیرون بیایید، کاری غیرمنتظره انجام دهید، و چیز جدیدی را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که زندگی فقط رسیدن به مقصد نیست، بلکه لذت بردن از مسیر است.

بهمن

کارت تاروت: پنج جام

پنج جام به شما یادآوری می کند که هر اتفاقی، دلیلی دارد و نکته مثبتی در آن نهان است. شما هنوز چیزهای زیادی برای شاد بودن دارید. به یاد داشته باشید که اشکالی ندارد که اشتباه کنید و به اشتباهات خود بخندید.

زیبایی زندگی در غیرقابل پیش بینی بودن آن است. یک نفس عمیق بکشید، موسیقی مورد علاقه خود را بگذارید و طوری برقصید که انگار هیچ کس تماشایتان نمی کند.

اسفند

کارت تاروت: هفت سکه (وارونه)

هفت سکه ممکن است وارونه باشد، اما دنیای شما قطعا اینطور نیست. فردا برای  یافتن شادی در زمان حال است، نه نگران آینده بودن.

بذرهای شادی خود را فردا بکارید، با خنده آن ها را آبیاری کنید و جوانه زدن آن ها را در مکان های غیرمنتظره تماشا کنید. گرفتار آنچه ممکن است اشتباه باشد، نشوید.

روزتان را به لذت بردن از نور خورشید اختصاص دهید، کسی را بخندانید، یا از خوراکی مورد علاقه خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید که شیرین ترین میوه ها اغلب از غیرمنتظره ترین دانه ها رشد می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان