روانشناسی | تست شخصیت شناسی

روانشناسی | یک برگ انتخاب کن تا چیزایی از بخش روشن وجودت بگم که خودتم بمونی

با انتخاب یک برگ از جنبه های پنهان شخصیت خود آگاه شوید!

روانشناسی | یک برگ انتخاب کن تا چیزایی از بخش روشن وجودت بگم که خودتم بمونی
کدخبر : 13775
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد. این تست‌ها می‌توانند از ابزارهای ساده تا ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از تصاویر، ویدئوها، صدا و سایر ابزارهای تشخیصی بهره بگیرند. تست‌های روانشناسی دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در مورد هر فرد بررسی می‌شود. برخی از این شاخص‌ها شامل خصوصیات شخصیتی، قابلیت‌های شناختی، عواطف و رفتارهای فردی، اضطراب، استرس و افسردگی و سایر اختلالات روانی و رفتاری است. در نتیجه، تست‌های روانشناسی یک ابزار مهم برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های روانی فرد است، که به کمک آن می‌توان بهبود روانشناسی و رفتار فرد را مدیریت کرد.

برگ شماره 1

افرادی که اولین برگ را انتخاب می کنند، اشخاص تحلیلی هستند. آنها همیشه به دنبال الگوها و معنا در دنیای اطراف خود هستند. اغلب به جزئیات توجه دارند و از کارهایی که شامل حل مسئله و کاوش ایده ها است لذت می برند. افرادی که این برگ را انتخاب کرده اند به طرز باورنکردنی متمرکزند و اغلب برای هر چالشی که برایشان پیش می آید به خوبی آماده هستند. آنها معمولا برنامه ریزان طبیعی هستند و همیشه برای فکر کردن به چیزها قبل از اقدام وقت می گذارند.

برگ شماره 2

افرادی که برگ دوم را انتخاب می کنند، اشخاص رویاپردازا هستند. آنها همیشه به دنبال راه های جدیدی برای ابراز احساسات خود هستند. این افراد زیبایی را در دنیای اطراف خود می بینند. آنها اغلب با ایده های خود زندگی می کنند و دوست ندارد از دیگران الگو بگیرند. همچنین آنها اغلب تحت تاثیر احساسات هستند و تصمیم های خود را از روی شهود و احساسات می گیرند.

تست شخصیت شناسی با برگ شماره 3

افرادی که برگ سوم را انتخاب می کنند، اشخاصی هستند که همیشه به دنبال راه هایی برای خوشحال کردن دیگران هستند. آنها حساس و دلسوز هستند و اغلب نیازهای دیگران را بر نیازهای خود اولویت می دهند.

این اشخاص شنوندگان خوبی هستند و به راحتی دیدگاه های مختلف را درک می کنند. آنها تمایل دارند سخاوتمند و کمک کننده باشند و مایلند هر کاری که لازم است انجام دهند تا مطمئن شوند که از همه مراقبت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان