زوج سارق در دام پلیس | این زوج وحشیانه به مردم حمله میکردند

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن و شوهری که با همکاری یکدیگر از خودورهای سواری در غرب تهران سرقت می کردند خبر داد.

زوج سارق در دام پلیس | این زوج وحشیانه به مردم حمله میکردند
کدخبر : 13760
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 16 مرداد ماموران کلانتری 137 نصر در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، در محدوده خیابان تهران ویلا تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی با سرنشین و راننده که به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کردند مشکوک می شوند.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودروی پراید به طرز ماهرانه ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

متهمان بعد از مشاهده ماموران به طرز خطرناکی متواری شدند و بدین ترتیب یک عملیات تعقیب و گریز را آغاز کردند که ماموران پس از ایجاد طرح مهار موفق شدند متهمان را متوقف و هر دو متهم که یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند را دستگیر کنند و پس از بازرسی از مقداری موادمخدر 3 عدد باند خودرو آلات و ادوات سرقت و یک دستگاه  بیسیم نظامی از داخل خودرو کشف شد.

 زوج سارق در تحقیقات اولیه به جرم خود و 23 فقره سرقت خودرو از غرب  تهران اعتراف و اظهار داشتند قصد فروش آن را به مالخری در خارج از شهر تهران داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

سردار گودرزی در پایان مالخر خودروی سرقتی نیز در ادامه تحقیقات ماموران شناسایی و بازداشت شد خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و کشف سایر جرائم احتمالی متهمان در دستورکار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان