زورگیران خطرناک در دام پلیس | طعمه آنها نوجوان ها بودند

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد ، خبر داد و گفت: متهم به 20 فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.

زورگیران خطرناک در دام پلیس | طعمه آنها نوجوان ها بودند
کدخبر : 13759
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: 16 مرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان مطهری تهران بودند که به یک موتورسیکلت تی وی اس دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند ولی متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و یکی از متهمان به ماموران حمله ور شده که با استفاده از فنون پلیسی متهم زمین گیر و دستگیر شد ولی همدست وی از شلوغی ایجاد شده استفاده و موفق به فرار شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 21 در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری اش معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی می فروخته است.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد : شناسایی و دستگیری همدست متواری متهم در دستور کار کلانتری شهرک قدس قرار گرفت و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان