قیمت طلا | قیمت طلا در بازار

قیمت طلا بازار را وارد شوک کرد | قیمت طلا امروز 18 مردادماه چقدر شد؟

دیروز قیمت طلا و سکه با کاهش قیمت دلار همراهی کرد و افت داشت. با این وجود روند حباب سکه در بیشتر قطعات افزایشی بود.

قیمت طلا بازار را وارد شوک کرد | قیمت طلا امروز 18 مردادماه چقدر شد؟
کدخبر : 13751
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت طلا از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است. قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند. چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت. اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

دیروز قیمت طلا و سکه با کاهش قیمت دلار همراهی کرد و افت داشت. با این وجود روند حباب سکه در بیشتر قطعات افزایشی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز روز گذشته کاهش محدود قیمت دلار و افت هفت دلاری قیمت انس جهانی طلا روند قیمت در بازار فلز زرد را نزولی کرد. دیروز قیمت طلا و سکه در حالی کاهش داشت که حباب سکه در بیشتر قطعات افزایشی بود.

کارشناسان بازار فلز زرد معتقدند روند قیمت طلا و سکه کاهش‌های قابل توجه و فراتر از پیش‌بینی‌های خبرگان بازار داشته است. آنها می‌گویند مردم منتظر افزایش و کاهش شارپی قیمت‌ها نباشند زیرا قیمت‌‌ها خوب است و اگر می‌خواهند طلا بخرند، زمان مناسبی است.

فعالان بازار فلز زرد تشدید شرایط رکودی در بازار را به جهت ماه‌های محرم و صفر می‌دانند. آنها معتقدند بازار نوسانات محدودی دارد و نباید منتظر کاهش شارپی دیگری برای قیمت طلا و سکه باشیم.

تثبیت قیمت سکه‌ها در کانال قبل

روز گذشته ۱۷ مرداد قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۸ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان مبادله شد.

همچنین قیمت سکه بهار کاهش ۱۰۶ تومانی داشت و با قیمت ۲۵ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان مبادله شد. نیم‌سکه نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

دیروز ربع‌ سکه و سکه گرمی هر یک کاهش ۱۵۰ هزار تومانی داشتند و به ترتیب با قیمت‌های ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شدند.

افزایش حباب سکه‌های سنگین

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با کاهش ۶ دلاری با رقم ۱۹۲۹ دلار معامله شد.

مطالعه بیشتر: پیش بینی قیمت طلا و سکه 17 مرداد 1402 / بازار طلا در رکود فصلی قرار گرفت

دیروز قیمت طلا نیز کاهشی بود. هر مثقال طلا با ۶۳ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز ۱۱ هزار تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و ۳۳۹ هزار تومان معامله شد. روز قبل طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۳۰۹ هزار تومان رسید.

روز گذشته حباب قطعات سکه روند متوازنی نداشتند. سکه‌های امامی، بهار و نیم‌سکه افزایش حباب و سایر قطعات سکه نیز کاهش حباب داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان