وام فوری | وام فوری بدون ضامن

پرداخت 2 وام فوری 50 و 300 میلیون تومانی با شرایط استثنایی برای همه مردم | خبر داغ برای متقاضیان از امشب + جزییات

جزئیات پرداخت 2 وام 50 و 300 میلیون تومانی با شرایط استثنایی به مردم اعلام شد.

پرداخت 2 وام فوری 50 و 300 میلیون تومانی با شرایط استثنایی برای همه مردم | خبر داغ برای متقاضیان از امشب + جزییات
کدخبر : 13541
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

جزئیات پرداخت 2 وام 50 و 300 میلیون تومانی با شرایط استثنایی به مردم اعلام شد.

معاون مشارکت ها، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از شرایط ویژه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی اشتغال مددجویان این سازمان گفت.

حمیده محدث در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به دریافت تسهیلات اشتغال مددجویان این اداره کل توضیح داد: تسهیلات مذکور مطابق با بخشنامه بانک مرکزی و صرفا برای ۲۸ رسته شغلی می‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود اعتبارات اشتغال و بالا بودن این مبلغ که پرداخت آن باعث محدودیت در پرداخت وام های خرد می گردد، کمتر به آن پرداخته ایم. اما به این معنی نیست که افراد واجد شرایط از دریافت این وام محروم شوند.

محدث افزود: نکته مهمی که مددجویان برای دریافت این وام باید بدانند، تضامین وام است که در هریک از بانک های عامل متفاوت است و برخی بانک ها تا ۲ ضامن معتبر و در برخی بانک‌ها حتی وثیقه ملکی می باشد که این نمونه آخر در میان مددجویان کمیته امداد دیده شده است و خب طبعا برای مددجویان ما آوردن وثیقه ملکی دشوارتر است.

وی عنوان کرد: برخی بانک های عامل بنا به ضرورت ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی ای از مشتریان، تضامین آسان تری برای دریافت وام دارند و مددجویان ما نیز این بانک ها را انتخاب خواهند کرد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان این که آیین‌نامه ارتقای شغلی در شهرداری تهران تسهیل شده است، گفت: ۲۲ هزار و ۶۶۰ نفر از پرسنل شهرداری تهران تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۸ درصد را دریافت کرده‌اند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مجید باقری امروز در جریان برگزاری یکصد و شصت و پنجمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان این که امروز بخشی از مباحث عملکردی این معاونت ارائه می شود، تصریح کرد:  بین ۷ تا ۱۴ درصد بودجه سرمایه‌ای در دنیا به سمت پروژه‌های توسعه محلی رفته است و ما از ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه سرمایه‌ای، ۴ هزار میلیارد تومان به میزان ۱۰ درصد را به پروژه‌های توسعه محلی اختصاص دادیم.

به نوشته ایلنا، معاون شهردار تهران با بیان این که ۲۲ هزار و ۶۶۰ نفر از پرسنل شهرداری تهران تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۸ درصد را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: وام‌های پرداختی بر مبنای مدل عدالت‌محور بود و بر اساس قرعه‌کشی انجام شد و در همین راستا ۲۷ هزار نفر به بانک معرفی شدند.

در حالیکه بدلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از مردم در تنگنا قرار دارند و برخی از مشکلات شهری هم مثل مسایل مربوط به معلولان رها شده اند، وی به اجرای برنامه‌های گشت‌وگذار برای کارکنان شهرداری و خانواده‌های آنان اشاره کرد و افزود: ۳۵ هزار و ۶۲۵ نفر از اعضای خانواده شهرداری تا پیش از ماه محرم در این برنامه‌ها حضور داشتند. همچنین ۲۱ هزار نفر از خانواده شهرداری به مشهد مقدس اعزام شدند و بنای ما بر این است تمام اعضا و ارکان شهرداری به مشهد اعزام شوند.

باقری با بیان این که «شهرکارت» و «شهروندکارت» به اعتبار ۵۰ میلیون تومان در اختیار تمام پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری قرار گرفته است، یادآور شد:  در طرح نورا نیز ۱۵۰ میلیارد تومان خرید توسط پرسنل شهرداری انجام شده است و در مجموع میزان خریدهای پرسنل شهرداری در بسته خرسندساز به ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

طرح بازنشستگان صندوق فولاد می‌توانند همراه با افراد تحت تکفل به مدت سه شب و چهار روز در هتل مرآت مشهد اقامت نمایند.

صندوق بازنشستگان فولاد اعلام کرد: در راستای ارتقای خدمات رفاهی به بازنشستگان صندوق فولاد، یارانه سفر زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس برای این عزیزان اختصاص یافت.

 طبق این گزارش، در طول هشت سال گذشته و در ادوار مختلف صندوق، بازنشستگان صندوق فولاد از یارانه سفر برخوردار نبودند اما با تلاش معاونت های فنی و عملیات بیمه ای و توسعه مدیریت و منابع، یارانه سفر پس از هشت سال وقفه مجددا به بازنشستگان عزیز صندوق اختصاص یافت.

در حال حاضر، بازنشستگان صندوق فولاد از اول تیرماه با یارانه ای که صندوق در جهت کاهش هزینه تمام شده سفر اختصاص  داده و به صورت اقساط 20 ماهه از اقامت فولبرد در  مشهد استفاده می‌نمایند.

در قالب این طرح بازنشستگان صندوق می توانند همراه با افراد تحت تکفل به مدت سه شب و چهار روز در هتل مرآت مشهد اقامت نمایند./ ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان