وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری ۳۰۰ میلیونی با شرایط عالی و پرداخت آسان برای همه | خبر مهم دولت برای وام بگیران با سود ناچیز

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید وانت ویژه مددجویان استان خبر داد.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی با شرایط عالی و پرداخت آسان برای همه | خبر مهم دولت برای وام بگیران با سود ناچیز
کدخبر : 13495
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: مهم‌ترین رکن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، اشتغال‌زایی است تا افراد زیرپوشش بتوانند به درآمد مکفی دست پیدا کنند و از مستمری بی‌نیاز شوند.

وی گفت: در این مسیر اقدامات متعددی در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته و از جمله آنها می‌توان به تفاهم‌نامه بین کارخانه خودروسازی برای تأمین وانت موردنیاز مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید وانت ویژه مددجویان استان خبر داد و بیان کرد: این اقدام در قالب یک تفاهم‌نامه و در راستای اشتغال مددجویان صورت می‌گیرد.

ذوالفقاری از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌افزایی برای مددجویان و کارکنان کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: تاکنون 10 دوره با بیش از یک هزار و ۱۳۰ ساعت برای ۳۰۵ نفر برگزار شده تا بتوانیم شاهد ارتقای خدمت‌رسانی در شاخص‌های مختلف به مددجویان باشیم.

وی درباره توزیع لوازم موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند گفت: در آخرین طرح از توزیع اقلام موردنیاز ویژه دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد، ۴۰ دستگاه تبلت با کمک خیران نیک‌اندیش استان تأمین و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تأمین مایحتاج موردنیاز تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش در راستای ورود آنها به دانشگاه‌ها و در نهایت یافتن کار مناسب انجام می‌شود.

نخستین مرحله پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی، با توجه به اولویت‌بندی متقاضیانی که ثبت نام کرده بودند، برای ۳۲هزار نفر از واجدین شرایط ۳خرداد انجام شد

مبلغ وام ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال می باشد و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/وظیفه دریافت می نماید ، واریز خواهد شد.

هرگونه تسویه حساب مربوط به وام های ادوار گذشته تاثیری در اولویت بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.

درخصوص تعهد وراث صغیر و محجور، تنها از طریق سامانه مدیریت های استانی و با ارائه مستندات ( قیم نامه، حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران) قابل تائید می باشد.

«بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می نماید، به منظور امکان بهره مندی یک نفر از وراث وظیفه بگیر از تسهیلات وام ضروری ، توصیه می شود «بازنشسته» متقاضی، از «دفتر کل بازنشستگی» خود اقدام به ثبت نام نماید.

«وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه بر اینکه به تنهایی از دفترکل اول حقوق وظیفه دریافت می کند، به اتفاق وراث دیگر از دفترکل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می کند. توصیه می شود «وظیفه بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت نام نماید تا امکان ثبت نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه بگیر از «دفترکل دوم» فراهم گردد.

ذکر شماره دفترکل بازنشستگی ، شماره ملی ، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.

ثبت نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و …… مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می گردد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه‌ نیروهای نیروهای مسلح افزود: برای سال ۱۴۰۲ در تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورت مجدد وام برای سربازان منقضی خدمت پیش‌بینی شده و ضوابط اجرایی آن نیز از سوی دولت و قرارگاه‌ مهارت آموزی تهیه و ابلاغ شده و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار نفر از متقاضیان تا پایان تیرماه تسهیلات خود را دریافت کردند ادامه داد: جزئیات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری نیز به زودی اعلام می‌شود و وضعیت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کسانی که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند بررسی خواهد شد.

کمالی با بیان اینکه افراد واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند گفت: متقاضیان بعد از معرفی به بانک‌ها، می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  در پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت‌نام‌های جدید در سال ۱۴۰۲ گفت: برابر پیش‌بینی‌ها ثبت نام جدیدی در سال جاری نخواهیم داشت، مگراینکه افرادی که ثبت نام کرده‌اند منصرف و یا واجدشرایط دریافت تسهیلات نباشند. در این صورت اگر نیاز به ثبت نام جدید باشد، اعلام خواهیم کرد، اما پیش‌بینی‌های اولیه نبود ثبت نام در سال جاری است.

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی سربازی

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلونی سربازی با سال گذشته تفاوتی ندارد و به‌شکل خلاصه در سه قسمت دسته‌بندی می‌شود. یکی از شرط‌های مهم این است که متقاضی تسهیلات باید گواهی مربوط در هر رشته‌ای مثل فرهنگی، هنری، صنعتی، کشاورزی، خدمات و ... را حین خدمت گذرانده باشد. شرط بعدی داشتن مدرک کارشناسی به بالاتر است و مورد سوم به این برمی‌گردد که متقاضی باید از هنرستان، دانشسرا یا آموزشگاه‌های علمی و کاربری فارغ‌التحصیل شده باشد.

وام ۱۵۰ میلیونی سربازی که به اسم تسهیلات خوداشتغالی معروف شده، به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که یا در حین خدمت هستند یا اینکه نهایتا پنج سال از تاریخ دریافت کارت پایان خدمات آن‌ها گذشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان