فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه 3 مردادماه | فال تاروت روزانه 3 مردادماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت روزانه 3 مردادماه | فال تاروت روزانه 3 مردادماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 13414
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد. کارت‌های خال فال تاروت در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

ماجراجویی – شتاب

– جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت

– احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود

– خروج از غم و اندوه

توضیح :

دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.

اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.

با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

عبارت شفابخش :

من هدف خود را می شناسم و می دانم که در کدام جهت تلاش می کنم.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

فائق شدن بر موانع

– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)

– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح :

نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش :

من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

جشن و شادی

– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب

– نامزدی

– تولد

– ازدواج

– بهبود بیماری

توضیح :

زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

عبارت شفابخش :

امروز زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم، به من می بخشد.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

بی تصمیمی

بی تصمیمی

– بی تصمیمی و سکون

– یک دوره رکود و بی تکلیفی

– مات و مبهوت ماندن

– شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

توضیح :

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.

دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

عبارت شفابخش :

آرامشی عمیق قلب مرا پر می سازد.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

پنهان کاری

– از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید

– نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف

– جاسوسی کردن وضع دیگران

– زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح :

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟

به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش :

با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

خشونت – قدرت

– حس جاه طلبی و شهرت

– موفقیت مادی

– احساسات عاری از لطافت

– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.

در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

عبارت شفابخش :

من ارباب زندگی خود هستم.

فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

شخصیت قانونی – قدرت

– شخص با افکار و ایده های منطقی

– شخصی که برای مشورت در کار مناسب است

– کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

توضیح :

در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

عبارت شفابخش :

امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

سند – حکم

– ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی

– تشکیل خانواده

– شروع تجارت موفق

توضیح :

آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

عبارت شفابخش :

من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

انتظار امیدبخش

– سرمایه گذاری

– مشارکت

– در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید

– قدرت

– ثروت

توضیح :

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

عبارت شفابخش :

فهم من، قلب من و اراده ی من همسو و هماهنگ هستند.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

رفاه مالی و معنوی

– افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند

– در یافت یک حکم یا مدرک

– بانویی که به تنهای به پول و ثروت زیادی دست میابد

توضیح :

موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

عبارت شفابخش :

هرچقدر بیشتر می بخشم بیشتر دریافت می کنم.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

پریشانی – دلتنگی

– افکار پریشان و بی خوابی

– رنج وزیان

– دلتنگی و ناامیدی

– غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح :

رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش :

آنچه را که موجب آزار من می گردد، هم اکنون می بخشم و رها می کنم.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

سرعت کارها – خبر مهم

– مسافرت

– جابجایی

– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح :

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :

درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان